• icka76

30+ med upprepade ma/mf som kämpar med första barnet del 3

Jösses, har det redan gått 3 månader till!!!
    Här är den nya tråden iallfall

Här är alla som är 30+, barnlösa, och som haft 2 eller fler mf/ma välkomna att hänga på.

Anledningen till att vi inte vill att yngre eller de som redan har barn ska skriva här är dels för att vi som är över 30 även (ofta) har ålderspanik utöver svårigheterna att behålla våra små och dels för att vi utan barn är i en annan sits än er som redan har barn. Med det vill jag absolut inte föringa eran sorg för den är lika stor, men jag hoppas ni förstår hur vi menar.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-10-12 09:28
    Medlemslista
    www.familjeliv.se/Forum-7-137/m47914387.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-01-08 09:39
    Ny medlemslista
    www.familjeliv.se/Forum-7-137/m49858810.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-05-11 18:00
    Plustråd
    www.familjeliv.se/Forum-11-237/m52477196.html

• Svar på tråden 30+ med upprepade ma/mf som kämpar med första barnet del 3
  • icka76

Men vad blir det för fel??? Det ser rätt ut när jag klistrar in den men när den kommer in i tråden blir det knas. Nån som vill göra ett försök och rätta till?

• icka76

Tack så mycket TT o Bettan, vet inte vad som blev fel.

Sambon har äntligen fått jobb!! Vi är så lättade och glada, nu känns det som att det vänder för oss.

• icka76

Hej!

Sanne: Jag blir så ledsen när jag läser om vad som händer med dig. Är det ett mf så hoppas jag det kommer igång snabbt för dig så du slipper tabletter, KRAM

EGO: Skäms nästan över att säga det här efter vad som hänt Sanne, men det fanns en Liten med tickande hjärta. 1,2 cm är h*n och läkaren sa att allt såg helt normalt ut för den vecka jag är i och att risken för mf nu bara var några få procent Började gråta när läkaren visade oss hjärtat. Nu är nästa milstope den 5e mars då vi ska träffa läkaren på spec.mvc. Hoppas jag får ett UL då, men det borde jag nästan få med tanke på både mina ma:n och EDsen.

• icka76

Bettan: Ja, det är det. EDSen kan orska en mängd komplikationer vid graviditet bla. prematur födsel så det blir täta kontroller hela graviditeten.

• icka76

Cali: Jag har missat att välkomna dig. Jag beklagar det du varit med om och hoppas att du ska finna den tröst och stöttning du behöver här hos oss. Jag tar även åt mig äran som trådstartare och säger tack.

Svar på tråden 30+ med upprepade ma/mf som kämpar med första barnet del 3