• Asol

Något om EVG kliniken i Riga

Godmorgon!
    Finns det någon som vet något om EVG kliken i Riga?
    Är de bra eller mindre bra. Har ju inte så bra erfarenhet av AVA kliniken i Riga så vi letar nu efter en annan klinik.

Vinterhälsningar Asol{#lang_emotions_sunny}

• Svar på tråden Något om EVG kliniken i Riga
  • nilisen

Isisisis!

Jag är oxå nyfiken var du varit!

Kram

• crijo

isisisis: Jag är oxå nyfiken! Jag går på AVA i Riga, men har dåliga föranningar inför FET. Funderar på att bytta om det inte går vägen nu.

• Liselotte B

isisisis: jag är också intresserad av att höra var du varit. Går på AVA i Riga men har utländska vänner som söker en bra klinik i Sydeuropa.

• skye67

Jag är oxå nyfiken på var du varit. Har varit på EGV men det misslyckades, dock adopterade vi färdiga embryon.

• Loddi

Hallå! Vi gör just nu vårat 5:de och sista ivf och planen ifall detta inte går vägen, är ÄD, har än så länge bara kollat in olika klinikers hemsidor, Tallin eller Riga lutar det åt.
    Isisisis: det där lät spännade men andra kliniker, har du även några andra goda råd eller vad man bör tänka på när man står i startgropen?
    Tack

• milou67

hej , vi har just bestämmt oss för EGV i Riga, har mailat säkert ett 10 tal kliniker men har fått bäst response från  EGV. Så nu i maj juni åker vi dit, det är bara så svårt att veta när det blir av det är det jobbigaste tycker jag, man kan inte planera...lycka till

• mattias73

Hej,
    Vi har precis satt in 2 ägg på egv, nu fick vi kortison av läkaren något som man inte får i Sverige. Har ni andra använt detta eller lät ni bli?

Vi gick till AVA förra gången och nu provar vi detta,

• hymafr

Väntar på mailsvar från både EGV och Elite - men de verkar inte vara jättesnabba.

Tanken slog mig att jag ju inte kan veta om de har gått i konkurs.

Vill gärna prova nästa ET på ett ställe där man inte behöver vara borta så länge - semesterdagarna ska ju helst räcka till mer än bebisförsök
    Skämt åsido - jag hatar att "döda" tid på ett hotellrum i väntan på ET.

Någon som har något förslag på någon annan, relativt billig, klinik där man inte behöver vara borta mer än max 3 nätter?

Svar på tråden Något om EVG kliniken i Riga