Något om EVG kliniken i Riga
Godmorgon!
Finns det någon som vet något om EVG kliken i Riga?
Är de bra eller mindre bra. Har ju inte så bra erfarenhet av AVA kliniken i Riga så vi letar nu efter en annan klinik.
Vinterhälsningar Asol
Godmorgon!
Finns det någon som vet något om EVG kliken i Riga?
Är de bra eller mindre bra. Har ju inte så bra erfarenhet av AVA kliniken i Riga så vi letar nu efter en annan klinik.
Vinterhälsningar Asol
Inboxar
Isisisis!
Jag är oxå nyfiken var du varit!
Kram
isisisis: Jag är oxå nyfiken! Jag går på AVA i Riga, men har dåliga föranningar inför FET. Funderar på att bytta om det inte går vägen nu.
Har inboxat.
isisisis: jag är också intresserad av att höra var du varit. Går på AVA i Riga men har utländska vänner som söker en bra klinik i Sydeuropa.
Jag är oxå nyfiken på var du varit. Har varit på EGV men det misslyckades, dock adopterade vi färdiga embryon.
Hallå! Vi gör just nu vårat 5:de och sista ivf och planen ifall detta inte går vägen, är ÄD, har än så länge bara kollat in olika klinikers hemsidor, Tallin eller Riga lutar det åt.
Isisisis: det där lät spännade men andra kliniker, har du även några andra goda råd eller vad man bör tänka på när man står i startgropen?
Tack
hej , vi har just bestämmt oss för EGV i Riga, har mailat säkert ett 10 tal kliniker men har fått bäst response från EGV. Så nu i maj juni åker vi dit, det är bara så svårt att veta när det blir av det är det jobbigaste tycker jag, man kan inte planera...lycka till
Hej,
Vi har precis satt in 2 ägg på egv, nu fick vi kortison av läkaren något som man inte får i Sverige. Har ni andra använt detta eller lät ni bli?
Vi gick till AVA förra gången och nu provar vi detta,
Väntar på mailsvar från både EGV och Elite - men de verkar inte vara jättesnabba.
Tanken slog mig att jag ju inte kan veta om de har gått i konkurs.
Vill gärna prova nästa ET på ett ställe där man inte behöver vara borta så länge - semesterdagarna ska ju helst räcka till mer än bebisförsök
Skämt åsido - jag hatar att "döda" tid på ett hotellrum i väntan på ET.
Någon som har något förslag på någon annan, relativt billig, klinik där man inte behöver vara borta mer än max 3 nätter?