• Asol

Något om EVG kliniken i Riga

Godmorgon!
    Finns det någon som vet något om EVG kliken i Riga?
    Är de bra eller mindre bra. Har ju inte så bra erfarenhet av AVA kliniken i Riga så vi letar nu efter en annan klinik.

Vinterhälsningar Asol{#lang_emotions_sunny}

• Svar på tråden Något om EVG kliniken i Riga
  • Bette

Hej,

Jo då det går bara bra. Vår lilla älskling är fyra månader så tiden bara flyger iväg tycker vi. Det är underbart. Inatt har lillkillen sovit i spjälsängen utan babynest, hade kudde och täcke och det gick superbra.

Glad Påsk

Bette

• milou67

bette:just det du har ju fått en bebbe, jag är lite snurrig har ju läst det förut. Man är inte så van att folk som fåt barn fortsätter här på FL. Längtar oxå efter en liten älskling  ;) kram

• Bette
    milou67 skrev 2010-04-04 19:40:39 följande:
    bette:just det du har ju fått en bebbe, jag är lite snurrig har ju läst det förut. Man är inte så van att folk som fåt barn fortsätter här på FL. Längtar oxå efter en liten älskling  ;) kram
    Jag tycker att det är bra att fortsätta här och stötta er andra som kämpar på. Jag fick så mycket stöttning från många som dessvärre slutat att vara här.

Bette
  • crijo

Hej, Tjejer!
    Glad fortsättning!
    Jag tycker om när NI som fått barn skriver i ÄD trådarna. Jag blir alltid peppat av era inlägg. Det ger mig hopp.

• milou67

bette: jag håller med Crijo, jätte bra att ni hänger kvar så man får höra alla solskenshistorier ;)

• Blommorochbin

Hej Inte ny på forumet men ny som registrerad. Tycker att det kunde vara trevligt att "prata" också. Man blir så insnöad i barnlöshetsträsket och det är inte alltid som de som inte är i samma situation förstår ens funderingar. Vi håller som bäst på med proverna inför ÄD hos EGV. De har varit bra att ha och göra med hittils. Men, det är dyrt med äggdonation så jag skulle också vilja veta var ni har varit isisisis? Det kan ju bli en lååång process.

• Asol

Jag är jätte nyfiken på vart du har varit isisisisis? Kan du inte dela med dig om den informationen. Det skulle vara så intressant. Kanske ett bra tips om det visar sig inte gå vägen denna gång.
    So long allihopa

• milou67

Det verkar som om issisis ej vill dela med sig om vart hon varit, man vet ju aldrig vad som har hänt el om hon hoppat av FL nu när hon fått barn.
    blommor o bin: vi hänger i en till tråd som heter
    "vi som går på EGV i Riga" välkommen dit oxå

• Majagräddnos11

när håller EGV stängt under sommaren?
    Är det för sent att ta kontakt med dem i dag och hinna med en ÄD före sommaren?
    Nån som vet?

Hej, alla förresten!

• milou67

jag har svarat dig i den andra egv tråden ;) ja dom stänger vid midsommar några v, du hinner nog ej innan dess om du inte drar igång med alla tester på stört!

• Majagräddnos11

Hej igen Milou! Men då har de öppet i slutet av juli igen då? Så man kan åka dit på sin semester, eventuellt.... Jag får helt enkelt mejla dit och fråga, tyckte inte jag hittade något om det på deras hemsida.

• LoLiNi

isisisis har fått tvillingar och har nog inte tid att skanna alla forum hon har bidragit i! :)

Svar på tråden Något om EVG kliniken i Riga