Något om EVG kliniken i Riga
Godmorgon!
Finns det någon som vet något om EVG kliken i Riga?
Är de bra eller mindre bra. Har ju inte så bra erfarenhet av AVA kliniken i Riga så vi letar nu efter en annan klinik.
Vinterhälsningar Asol
Godmorgon!
Finns det någon som vet något om EVG kliken i Riga?
Är de bra eller mindre bra. Har ju inte så bra erfarenhet av AVA kliniken i Riga så vi letar nu efter en annan klinik.
Vinterhälsningar Asol
Jag och min man var på EGV på ett förberedande besök för två år sedan men de var så röriga och kaotiska att vi valde bort dem och vände oss till AVA istället. Tråkigt att du har dåliga erfarenheter av AVA.
Varför har du dåliga erfarenheter av AVA i Riga?
Vi är nämligen på väg dit, och hittills har jag bara gott att säga om dem :)
Hej!
Jag och min man ska göra en behandling på EGV i Mars. All kontakt med dem och alla förberedelser har fungerat perfekt hittils. Snabba och seriösa svar via mail.
Kan bara säga gott om dem så här långt.
Vi gjorde ÄD på EGV Riga och väntar tvillingar nu (är i v. 29). De svarade snabbt och allt funkade bra.
Har också gjort ÄD på EGV i Riga och är nu i v 31. Snabba svar, bra kommunikation, proffsiga och trevliga.
Att tänka på är att ha en bra gyn här i Sverige som kan hjälpa till med nedtrappning av mediciner. EGV hjälper till med medicineringen de första veckorna efter ÄD sedan vill de att den egna kliniken tar över ansvaret. Min klinik i Sverige ville inte hjälpa till med det, så jag följde EGV:s generella rekommendationer (utan de tester som EGV rekommenderade) och det ordnade sig fint.
Hej,
Stort grattis tjejer säger jag till er som är gravida. Jag var också i Riga och gjorde ÄD, men dock på AVA men de var superbra också. Blir det syskonförsök i framtiden så blir det Riga igen, tycker det var smidigt att åka dit också, bara en timme med flyg.
Kram
Bette
Jag a vart på lika kliniker europa,och de finns betydligt bäte klinike än AVA och EGV.
Dessutom billigare.
Anstränger man sig lite innan med efterfosrkningar och mailkontakt så tjänar man på det.