Inlägg från: Tom Sawyer |Visa alla inlägg
  • Tom Sawyer

Vad lyssnar du på just nu?

Jag vet, han är rätt deppig här, men han har har så sjukt mycket talang och sjunger från hjärtat så jag lägger ut låten ändå.

• Tom Sawyer

För att kompensera depplåten innan, så lägger jag upp den här übergulliga låten.
    Det är BTW en av de snyggaste lyric videos jag har sett. Har gjort en del såna själv och vet hur svårt det är med timing. Det här är sjukt proffsig och snyggt gjort.

• Tom Sawyer
    Just raw skrev 2019-05-14 11:05:11 följande:

En evig favorit som har följt mig genom åren, från tonåren, genom singellivet till småbarnsåren och deras tonår och nu som bonusmormor till två fantastiska pojkar. 
    Både mina barn har barnbarnen har jag "tvingat" att lyssna på den och rocka loss med mig till den,
    Dom verkar inte ha lidit nämnvärt av det. Tyst
    Tvärtom går dom gärna runt och nynnar på den själva. 

">

En klassiker som alltid håller. Bowie lyssnade säkert på den här låten
  • Tom Sawyer

Thomas Stenström kan vara rätt jobbig att lyssna på tycker jag. Han berör mig ofta på djupet. Jag tvekar innan jag klickar på hans nya låtar, för jag vet vad som kan hända. Det är ett av de bästa betygen man kan ge en singer/songwriter.
    Så Thomas, om du mot förmodan läser det här. Nu får du fan sluta att misshandla mitt hjärta tack. Skriv om väder, stryktipset eller vad fan som helst som inte får mitt hjärta att sakna min hjärter dam tack.

• Tom Sawyer

Jag är inte gay, men folk i min närhet jag tycker mycket om är det. När jag hör hur svårt det det kan vara att försöka följa sitt hjärta blir jag förbannad. Det är i min bok en mänsklig rättighet. Oavsett om det gäller sexuell läggning, åldersskillnader eller whatever. Om båda personerna inblandade gör varandra lyckliga och vill vara med varandra, så ska fan ingen människa, religion, eller något annat försöka stoppa dem. Låt dem vara lyckliga tillsammans. Man kan aldrig få någon att  "tänka bort" sina känslor med argument.

the ones we love...
  • Tom Sawyer
    Ocdkille skrev 2019-05-30 00:15:18 följande:
    Håller med föregående så länge det är vuxna och båda är med på det så låt kärleken spira. Men med  det sagt måste jag slänga in lite skön nattmusik.                   
    Skön musik =)
    Självklart menade jag att båda ska vara vuxna när jag skrev om åldersskillnad. Men allt kan missuppfattas om fel person läser, så det var bra att reda ut.
  • Tom Sawyer
    Just raw skrev 2019-05-30 11:29:34 följande:
    Tack för dom orden. {#emotions_dlg.flower}
    Man ska inte behöva tacka för självklarheter, men tack själv =)
  • Tom Sawyer
    Just raw skrev 2019-05-29 09:29:27 följande:

Som sammetsbalsam för trötta öron. 

">

Det här var riktigt vackert. Jag blundade och drömde mig bort.
    När jag åker mellan olika jobb i Stockholmstrafiken så orkar jag nästan aldrig lyssna på reklamradio. Oftast har jag tyst i bilen, men bland sätter jag på någon spellista på Spotify, men när jag ledsnar på det sätter jag P2 och lyssnar på klassiskt i förhoppning att de ska spela något som det här. Som du skrev: Balsam för en trött hjärna...
    PS: För att ingen ska missförstå. Blunda inte när du kör bil ;)
Svar på tråden Vad lyssnar du på just nu?