Vad lyssnar du på just nu?
Jag vet, han är rätt deppig här, men han har har så sjukt mycket talang och sjunger från hjärtat så jag lägger ut låten ändå.
Jag vet, han är rätt deppig här, men han har har så sjukt mycket talang och sjunger från hjärtat så jag lägger ut låten ändå.
För att kompensera depplåten innan, så lägger jag upp den här übergulliga låten.
Det är BTW en av de snyggaste lyric videos jag har sett. Har gjort en del såna själv och vet hur svårt det är med timing. Det här är sjukt proffsig och snyggt gjort.
En evig favorit som har följt mig genom åren, från tonåren, genom singellivet till småbarnsåren och deras tonår och nu som bonusmormor till två fantastiska pojkar.
Både mina barn har barnbarnen har jag "tvingat" att lyssna på den och rocka loss med mig till den,
Dom verkar inte ha lidit nämnvärt av det.
Tvärtom går dom gärna runt och nynnar på den själva.
">
Thomas Stenström kan vara rätt jobbig att lyssna på tycker jag. Han berör mig ofta på djupet. Jag tvekar innan jag klickar på hans nya låtar, för jag vet vad som kan hända. Det är ett av de bästa betygen man kan ge en singer/songwriter.
Så Thomas, om du mot förmodan läser det här. Nu får du fan sluta att misshandla mitt hjärta tack. Skriv om väder, stryktipset eller vad fan som helst som inte får mitt hjärta att sakna min hjärter dam tack.
Jag är inte gay, men folk i min närhet jag tycker mycket om är det. När jag hör hur svårt det det kan vara att försöka följa sitt hjärta blir jag förbannad. Det är i min bok en mänsklig rättighet. Oavsett om det gäller sexuell läggning, åldersskillnader eller whatever. Om båda personerna inblandade gör varandra lyckliga och vill vara med varandra, så ska fan ingen människa, religion, eller något annat försöka stoppa dem. Låt dem vara lyckliga tillsammans. Man kan aldrig få någon att "tänka bort" sina känslor med argument.
Oväntade talanger är alltid kul att se tycker jag.
Hela juryn tappar hakan...