Inlägg från: Nandez |Visa alla inlägg
  • Nandez

Vad lyssnar du på just nu?

Tom Sawyer skrev 2021-08-05 02:51:13 följande:
    "Nothing happens after two" De vete fan =)
    Sheeran försörjde sig som gatumusiker innan han blev känd. Sjukt duktig tycker jag, och det märks bäst när han kör akustiskt.

" target="_blank">

Ja, är duktig
  • Nandez
    Bastardised skrev 2021-08-05 22:31:58 följande:

Bruce är riktigt bra och faktiskt tycker Jag tvärt mot många andra om hans texter väldigt mycket som ofta skildrar den lilla mannens liv och vedermödor. 

Jag gillar egentligen allt utom vissa typer av jazz, har väldigt svårt för all musik innehållandes en allt för framträdande saxofon också. 
    " target="_blank">

Jag håller med dig om hans texter. Jag gillar inte heller jazz.
  • Nandez
    Bastardised skrev 2021-08-05 22:56:39 följande:

Båten såld till en äldre norrman med en väldigt ung flickvän som jag naturligtvis tog som hans dotter när vi hälsade, pinsamt. Kvar är att städa ur den och överlämna i mitten på nästa vecka. Sorgligt då jag verkligen tyckte om den men ibland är det kanske läge att prova något nytt, vilket säkerligen kommer att spåra ut om jag känner mig själv rätt. 

Lååångt intro.

" target="_blank">

Hoppas att du hittar någon annan rolig hobby
  • Nandez
    RebeckaZ70 skrev 2021-08-06 13:14:54 följande:

" target="_blank">

Har fått hem en stor låda med både LP och CD efter min bror, bl.a en fin LP med Tony Carey
    Spännande
  • Nandez
    Bastardised skrev 2021-08-06 23:13:14 följande:

Det blir ett nytt båtköp och det har redan spårat ur då jag tittar på båtar väl över vad jag egentligen behöver storleks och motormässigt. Men man lever bara en gång och det är just de stunderna som man lever på resten av året. 
    " target="_blank">

Unna dig en rejäl båt Ja, man lever bara en gång
  • Nandez
    Martina1970 skrev 2021-08-07 00:38:58 följande:
    Du anat inte vad dina ord värmer, tack
    Just maktlösheten sliter och river i mig just nu. Min stöttepelare, han som funnits där sedan jag var 11 år, han som, lugn som en filbunke genomlevde mina tonår, som bara tittat på mig när jag varit arg och gapat, som lyssnat när jag varit ledsen. Han som älskat mina barn som sina egna barnbarn, han som stått där som en trygg man när mina äktenskap kraschat, han som aldrig dömt mig, aldrig någonsin ifrågasatt mina val i livet. Han som varit mi riktiga pappa, trots att inte samma blod rinner i våra ådror. Honom förlorar jag nu och han förlorar mig, om ett tag kommer han inte minnas vem jag är.
    Ikväll hade jag behövt en hand som torkade mina tårar
    Istället fyller jag mitt medvetande med musik och tänker att det finns många, ja de flesta förr eller senare, går igenom liknade saker. Det är en del av livet och jag är lyckligt lottad!

" target="_blank">

All styrka till dig
Svar på tråden Vad lyssnar du på just nu?