• NiniMe

Hej vänner, allt bra med er? Inte så där mycke aktivitet här hahahaha.. Här går de undan, pojkarna leker så fint nu, och inte, självklart får Alex en liten däng av storebror när de inte passa Sigge, så lite konfliker e där allt mellan dessa liven, men för de mesta leks de fint....
    Jag själv studerar än och jag kommer tyvär få  göra de ett tag till men i december ska jag hoppa på distanskurser istället
    Ska plugga lite handelsämne och sist sjukvård så får jag se om jag kommer på vad jag vill bli hahaha...

Annars e jag faktiskt smått deppig nu, har börjat ha funderingar på om de verkligen e jag och min sambo för evigt... Gnistan mellan oss har försvunnit helt och jag blir så trött på att de e alltid jag som måste bära de tunga lasset med allt, han har blivit arbetslös nu och ja med de så suckar han åt de mesta som e jobbigt...
    Har ni också så ibland att ni undrar om de e meningen att de ska vara ni alltid? E detta ett test för förhållandet eller? Känns nästan som jag hade klarat av allt bättre själv, känns jävla elakt att säga så men så känns de :-/ 
    ähh jag vet inte vad de e med mig, undrar väl mest om de finns fler som har haft de så?  

• NiniMe

Hej igen alla =) Ja nu e de snart Juuul och julklappar e handlade trots, ekot i börsen, men de blev ullared här och de får räcka hahahaha...

Tack alla för era svar, jag e fortfarande smått trött på hans lathet, han gör ju saker här hemma men när han gör ngt så e de en sak, sen måste han "pausa" och de gör han med att sitta o spela wow, world of warcraft. vilket betyder 1 timmes okontaktbarhet... Blir så laaack, känns jävla jobbigt eftersom jag älskar denna uppgivna man... Känslorna går upp och ner hela tiden och när dom e nere, väntar jag på att de ska gå upp igen och de gör dom... Jag gnäller på han stup i kvarten och så funkar de bra någon dag sen e de same shit igen Skrikandes ......

Ja vi får se vad som händer, kan liksom inte se ett liv utan han..

• NiniMe

Ja han gör ju absolut saker när jag ber han, men de e så jävla störigt om jag behöver hjälp med pojkarna en minut och så kan inte han precis då för han inte kan släppa spelet, de stör mig som faaaan... Men han har ett hjärta av guld så de e ju värt att ta upp diskusionen efter Jul o nyår, vill inte pajja julhelgen med gnäll

Sigge han har världens konstigaste humör nu, ena stunden hur lugn o go som helst, sen 5 min senare så lever han jävel som tusan, springer som en galning, puttar på alex och bara förstör, allt jag säger till han bara skrattar han åt, så en gång när han putta alex efter att jag sagt till han att inte göra de flera ggr så åkte han in på rummet... Han har visserligen inte gjort de fler ggr men han kastar saker och har sig Obestämd ja inte hela tiden då hahahaha...
    Tycker de e så jävla kul också nu, för när jag står o fjantar mig, som att dansa till musiken i radion, inget snyggt utan mer än fuldans, så tittar Sigge på mig som om jag e helt körd och säger sluuuuta mammaaa hahahaha, han tycker jag e PINSAM hahahaha 2,5 år och skäms redan över sin fnattmamma Hjärta 

• NiniMe

TJENIXEN ALLA

Grattis till alla 3-åringar

Alllt lugna gatan här hemma, Sigge har kommit in ivärsta TROTSEN och fy vad jobbigt måste jag säg hahahaha hoppas skiten är över snart, verkligen ett test i mammarollen och tålamodet

Jag har börjat jobba nu och plugga heltid samtidigt, men bara 6 månader kvar i plugglidandet sen så ska jag testa mina vingar och jobba med något annat.. Hoppas på att få komma in o jobba inom sjukvård/förlossningen eller barnsjukhus, vi får se vad de blir

Sen måste jag berätta, jag ska få vara med om världens häftigaste händelse Min kompis berätta igår att hon är gravid, tösen har fan lyckats hålla de hemligt till v 17 hahhaha men nu berätta hon de för mig, fortfarande hemligt så länge hon kan hålla de så, så skriv inget om de på fb Jag ska få vara hennes stöd på förlossningen och de känns skithäftigt, jag är så jävla glad så de finns knappt

• NiniMe

Maria jag tycker du ska strunta i var man säger hejdå, du säger hejdå var du vill De gör jag  
    Sigge har oxå börjat på den stora avd nu i måndags och 2 saker har redan försvunnit, först han spiderman keps och igår försvann hans ben10 klocka.. Fattar att man tar dit leksaker på egen risk men jag bad dom att lägga den i hans låda när han va färdig, men icke att den låg där... De va min man som hämta han igår så han visste inte att han haft den med, men idag ska jag dit och läsa lusen av dom....

Sigges trots har börjat lägga sig nu TACK O LOV... Men han har en vilja som bara den.. Håller på att släppa blöjan men fasiken vad envis han är... Han har ex inte kissat på hela natten och han skulle ABSOLUT inte kissa nu på morgonen... Men tillslut lyckades jag övertala han....  Han kan kissa på toa/potta men envisas med att vilja kissa i blöjan även om han håller sig även när han har den på sig....

• NiniMe
    memini skrev 2011-10-04 00:25:12 följande:
    Hej på er. Är inne och läser lite då och då men hinner aldrig skriva nåt. Nu sitter jag på jobbet och har det ganska lugnt så tänkte uppdatera lite jag med julia har iaf oxå bytt avd och går nu med dom stora barnen, har inte blöja dagtid men fortfarande på natten, hon är inte mogen att sluta helt än. Vi går regelbundet på bvc för vi har problem med hennes vikt. Hon väger redan 18 kg och är hmm... 95 cm tror jag. Så hon får gå på lite extra besök, och vi håller lite koll på vad hon äter. Nu måste jag fortsätta jobba.
    Varför går hon på extra koll? Sigge väger samma och är typ 98 cm..

GRATTIS TILL SYSKON  
  • NiniMe

Hej tjejer Allt bra med er hoppas jag?
    Här är allt bra och för er som inte vet så väntar vi tillökning, vi väntar en liten flicka som ska komma runt den 26 jul
    Här är lilla sessan

Pojkarna är jätteglada och tycker det ska bli kul med en lillasyster, Sigge berättar stolt att han ska bli storebror till en lillasyster Hjärta

• NiniMe

Hoppar in och berättar att vår lilla flicka har äntligen kommit Hon föddes den 4/8 och jag gick 9 dagar över tiden hahaah, vilket jag aldrig trodde att jag skulle göra men men ut kom hon och det var i raketfart, allt som allt tog det ca 4 timmar sen var hon ut
    Bröderna bus här hemma är jättestolta över sin lillasyster

Svar på tråden Maj/Juni/Juli tråden 2008 del.8...