Maj/Juni/Juli tråden 2008 del.8...
GRATTIS Leia på din lilla 2 årsdag
Vi hade tänkt bjuda på taco och ha tårta efter Tyckte de lätt gott o enkelt
GRATTIS Leia på din lilla 2 årsdag
Vi hade tänkt bjuda på taco och ha tårta efter Tyckte de lätt gott o enkelt
Sigge han pratar på som bara den, och svär gör han med, ja tro inte jag e stolt över de, först trodde jag de va mitt fel men vi kom att de e pappas hahahaha, han säger Amen för fan ganska ofta och de gör SIGGE också nu, han säger de precis vid dom tillfällena när han inte får som han vill...
Hejsan =)
Grattis till alla som fyllt år Och Sigge tackar
De har verkligen varit fullt ös här hemma, Sigge han tyckte nog de va kul att fylla år, men han fatta inte att man skulle öppna paketen förrän typ de sista hahahaha...
Alexander han tyckte inte alls de va lika kul med en massa folk här... Han hängde på mig som en vante hahaha...Han har lite svårt för när de händer mycke på en gång och de har han alltid haft, hoppas de går över snart....
Annars e allt lugnt här hemma =) Jag håller på o kämpa med vikten än hahaha, men jag har inte långt kvar till mål
Hahahaha fan vad knäppt fl ser ut nu ajja detta ska väl funka bättre =)
Vi har inte haft någon 2-årskontroll.. Men han väger 15 kg iallafall och jag kan nog tippa på att han typ 92 cm när jag kollar här hemma =)
Måste bara fråga, e de ngn här som har producerat mjölk fast ni inte varit gravid eller ammar? Jag har ju inte ammat på 1 år nu och idag kom de genomskinlig vätska från min boppe...
Aaawww GRATTIS till er =)
Här e de också bra, förrutom att barnen e sjuka omvartannat.. Jag e inte den som lämnar tillbaka ungarna direkt efter dom blivit friska utan vill gärna ha dom hemma någon dag extra... Men förra gången så va vi sjuka alla och ja dagis 2 dagar för Sigge sen blev han sjuk igen 40 graders feber och nu e han äntligen frisk men nu e de lillebrors tur... Missar skitmycke i skolan bara på denna veckan jag inte varit där, gubben kan inte va hemma heller för han har fått nytt jobb....
Ja och jag går i skolan ja SKITTUFFT, men roligt.. Har alla stora kurser på en termin så de e en jävla massa prov och stressstress hahaha, men ska "tyvär" gå tillbaka till mitt gamla yrke i januari då vi behöver få upp ekonomin och kunna få en ordentlig buffert någongång...
Sigge han har kommit in i världens trots, slänger sig och skriker såfort han inte får som han vill...
Leker mest med maten,
får inte ta på han kläder när de e dax för de, och absolut inte vilka kläder som helst hahaha
vill absolut inte sova i sin säng mer, bara en massa skrikande på de så ja, jag hoppas de vänder...
GIVETVIS e han go med de lilla trollet, en jävla rolig ålder nu, pratas och busas en massa <3
Hannjo: Ja jag blev riktigt nöjd faktiskt, trots att Sigge absolut inte ville fotas.. Dom har nya regler här i kommunen och de e att föräldrarna ska vara med under fotograferingen eftersom så många alltid klagat på bilderna, så nu fick vi själv va med och säga vilka vi blev nöjda med, va faktiskt bra, trots att en del gnällde istället över att dom fick ta ledigt från jobbet, men de sket jag i, värt för mig o få en bra bild hahaha....
Men de va lite så för Sigge eftersom han ville hem när jag va där och ville inte fotas men när han fick se sig själv i datan så tyckte han de va roligt, den med helkropps där berättar han om sin fina lilla fot hahaha