Inlägg från: MiaMarias |Visa alla inlägg
  • MiaMarias

Maj/Juni/Juli tråden 2008 del.8...

Igår var det underbart väder här i Skåne, när jag skulle hem från jobbet och stod och väntade på bussen var det så varmt så jag fick ta av mig tröjan.

När jag kom till Lund, så var det molnigt, så där kom tröjan på igen, men fortfarande för varmt för jacka.

Idag är vi hemma och tar det lugnt, går hosta och snuva på dagis, bra att det är lördag och helg.

Få se om det blir två bebisar till i tråden denna vecka som kommer. =)
    det ska bli spännande att "se".

• MiaMarias

idag blev det också kl.20.40, istället för 19.40, brukar börja lägga kl.19.30 i vanliga fall, men som sagt med sommartid blir det lite ändrat, hoppas alla våra barn sover bra inatt och inte vaknar.

• MiaMarias

EnSanna: Linn, det är ett fint namn =)

hoppas du får sova lite snart.

Jag mår bra, men är lite snuvig, ska se om jag kan sova lite middag innan jag hämtar Gabriel kl.14.

Idag är det lite kallt, tänkte jag skulle sovit på balkongen, men lite för kallt där ute, vi har inglasad, så det blåser ju inte iallafall.

• MiaMarias
    Apple Pie skrev 2010-03-29 20:26:35 följande:
    Åh, spännande...ska se om jag lyckas få en pojke imorgon då då ;)
    Heja, få se när vi får höra något från dig nästa gång, då med en liten bebis =)
    hoppas bebisen kikar ut imorgon =)
  • MiaMarias

Jag har bekanta som har både triss i pojkar och en annan som har triss i flickor, och sen några där det är blandat.

• MiaMarias

Hoppas allt går bra för Apple Pie idag, få se när hon hör av sig nästa gång.

Jag blir bara mer och mer snuvig, men näsan rinner inte så mycket än, så jag jobbar idag, men sen får vi se hur det blir ons-torsdag.

Jag vill inte vara förkyld, inte roligt alls, men känner mig ändå ok för jobb idag åtminstone.

Svar på tråden Maj/Juni/Juli tråden 2008 del.8...