Inlägg från: Hannajo |Visa alla inlägg
  • Hannajo

Första natten när vi kom hem från BB med Oskar så vaknade han och var hungrig mitt i natten men något blev fel så han bara gallskrek  istället för att äta. Naturligtvis vaknade Elvira också, hon blev totalt otröstlig, jag satt där med två gallskrikande barn och en djupt sovande man och trodde att det var så nätterna skulle bli i fortsättningen. Som tur var så var det en engångsföreteelse, han har inte skrikit mycket på nätterna och när det händer så vaknar inte Elvira - skönt!

Elvira dec -04, Oskar juni -08 www.livet-enligt-johanna.blogspot.com
  • Hannajo

EnSanna: Min man vaknar inte av att jag slår honom med kudden... Brukar knuffa på honom när han snarkar, jag kan knuffa så hela han gungar och hålla på med det en bra stund, han rör inte en min

• Hannajo
    JLS skrev 2010-02-23 13:37:03 följande:
    Min vaknade inte heller av det förut men jag har nu fått in det rätta svinget, man ska träffa lite med hörnet på kudden med Många män sover verkligen djupt helt otroligt...
    Jag får träna!
    Funderar på om alla män (nästan) gått ihop och bestämt att det ska låtsas-sova när barnen skriker?
  • Hannajo

Oskar har sagt sin första tvåords-mening! Igår kväll när vi sa godnatt och vinkade till bilarna som kör förbi på gatan utanför så kom det två bilar, sen blev det biltomt ett tag. Då sa Oskar Mea brum-brum! (Mera bilar)

Visst har jag en fantastisk son

Svar på tråden Maj/Juni/Juli tråden 2008 del.8...