Inlägg från: norgesessan |Visa alla inlägg
  • norgesessan

Phil & Ted syskonvagn del 17

Har 4 bilder i min P&T mapp, men datorn har fått fnatt, så det går inte att lägga ut..Vill någon legga ut i bildtråden, med tillhörande text?

Emil 25/1-03, Jonathan 26/9-05 och Isabelle 2/2-09.
  • norgesessan

Det är ju synd att det inte täcker hela vagenn...Det visar ju bara att det behövs inte tjock plast i hela skyddet, det räcker ju med plast där barnen ska titta ut, resten kunde varit i lite smidigare material..

• norgesessan

dragkädjan ska vara fram, man fäster singelregnskyddet i den...(Har lärt mig här.)

• norgesessan

Babyfia, ifall du får problem med at väskan trillar av så kan du använda "klätterkrok" istället...(Glömde vad det heter..)
    Den sluts ju.

Kabinhake var det...

• norgesessan

Jogga med den som syskonvagn hade nog varit jobbigt Dom har en joggingvariant med, men inte för två barn...Men den ser läskig ut

• norgesessan

Jag har inte testat direkt, men hade inte fått för mig att testa med skritten blir ju längre när man jobbar än när man går. Med ett barn hade jag nog kunnat göra det....

Men jag har inte joggat med vagn alls...Känns som att det hade behövts fjädring för att göra det...
    Brion är sköön på det sättet, så svängbara hjul på den hade varit kanon

• norgesessan

Innan Jonathan blev før stor, och innan vintern (med vinterskor) brukade han sitta bak. Vægde ca. 16 kg. Gør det nog fortfarande.
    Nu sitter han framme om det behøvs, men det behøvs inte så ofta mer..

• norgesessan

Jag har tvættat min sport i badkaret, har aldrig skruvat loss tyget, hade jag gjort det hade jag lagt det i bløt och handtvættat det.

Svar på tråden Phil & Ted syskonvagn del 17