Inlägg från: Fru Allerdahl |Visa alla inlägg
  • Fru Allerdahl

Phil & Ted syskonvagn del 17

mammaveronica77 skrev 2010-06-09 16:46:18 följande:
    Verkar ju super! Når du att köra när du har stå brädan på?
    Det vet jag inte.. har aldrig provat mer än när vi fotat.. Men jag tycker att alla vagnan med ståbräda som jag har testat så är det ju lite besvärligt så att man får gå lite på sidan av.. Men det GÅR nog.. Får snart testa det!Solig
    (¯`°?. ♥ Theodore 2/9 -06 ♥ Waldemar 27/2 -08 ♥ Puffen bf 20/6 -10 ♥ .?°´¯)
  • Fru Allerdahl
    Sockerbullen: Jag har själv en sport men har testat vibe i butik & då kan du ha en peanut liggkorg på samtidigt som syskonsitsen bak iaf.. Nu har jag en sport & på den går det inte ha så men jag har fixat en egen lösning så att det går ändå.. Där ser du hur det blir på ett ungefär om du tittar i mitt galleri Glad

Annars har man ju på det vanliga sättet & det kan jag inte svara så bra på.. Eller jag hade min yngsta på det viset & man hade ju jättebra kontakt med honom då.. Ögonkontakt hela tiden..
  • Fru Allerdahl
    Labolinas skrev 2010-06-28 20:03:34 följande:
    Oj, det visste inte jag, tur att penauten kom ett tag efter det att vi fått Trodde faktiskt bara det gick att använda som singelvagn med den i, men då är det ju hur bra som helst!
    Men man kanske inte SKA ha så men på vårat barnens hus så har dom utställningsexet på det sättet iaf..
  • Fru Allerdahl

Sockerbullen: På bilderna jag har med barn bak i sittsen så är liggdelen mer nära än vad den är sedan när vi fixat själva.. På dom bilderna är den bara ditlagd.. Blir inte massor utav plats men vi känner att det duger iaf..
    Vi fick göra något specielt ja. Vi har svettsat ihop rör från en solstol & så.. Annars går den bara ha som singelvagn, ingen får rum bakom utan man måste då ha tyget på..

• Fru Allerdahl
    vårt barn skrev 2010-08-03 22:13:18 följande:
    hej är hellt ny och väntar  nupå min phil som min man är och hämtar men måste få fråga fins det någon stans man kan köpa ny klädsel till vagnen och någon som vet priset på det?
    Ny klädsel kostar ca 2000:- om det är en sport ni köpt. Så det blir ju en hel del. Nu är jag nyfiken på vad ni köpt för något..
    (¯`°?. ♥ Theodore 2/9 -06 ♥ Waldemar 27/2 -08 ♥ Gotfridh 1/7 -10 ♥ .?°´¯)
  • Fru Allerdahl
    vårt barn skrev 2010-08-04 10:36:15 följande:
    Jag har köpt en sport ... så mendet var lite solblek vid fötterna så jag ville köpa nytt så kollade på phils hem sida någon som har köpt där i från och vad kostade då frakten till sverige?
    Så fru Allerdahl det kommer bilder på min blogg senare i dag eller i morgon dom som är nyfikna
    daimbiten.blogspot.com/
    Annars kan t.ex barnens hus beställa klädsel.. Men är den bara blekt vid fötterna så kanske du inte behöver köpa ny klädsel till hela vagnen? Var själv rätt nyss & frågade om pris & ska ha en lapp med de olika delarnas pris någonstans. Vad är det för färg på vagnen? Är jättenyfiken!
  • Fru Allerdahl

Nu vet jag inte vilka som frågade men jag svarar lite hur som helst ändå Tungan ute

Min äldsta blir 4 år om mindre än en månad & väger ca 17 kg & är ca 103 cm gissar jag på. Han kan sitta i syskonsitsen bak.. Många pratar om att vagnen kan tippa & det är klart att man ska vara försiktig men han kan sitta bak utan att vi har någon motvikt fram & utan att jag håller i vagnen & den tippar iaf inte.. Har en sport vol. 2.

Ståbräda.. Vi har en Easy Rider (med stora krokar, finns väl med små också?) & våra barn KAN stå på den även om den känns liiite för kort för dom. Dom har aldrig klagat hittils utan har kuna stå på promenader där det tagit 30 minuter åt ett håll & sedan har han gått där vi varit & sedan har han stått 30 min till på vägen hem..

• Fru Allerdahl

Bess: Så här ser det ut med syskonsittsen bak! Om man har i liggläget så blir det MER plats iaf Solig

Svar på tråden Phil & Ted syskonvagn del 17