Phil & Ted syskonvagn del 17
![Solig Solig](https://www.familjeliv.se/lib/js/tiny_mce/plugins/emotions/img/smiley-sunny.gif)
Sockerbullen: På bilderna jag har med barn bak i sittsen så är liggdelen mer nära än vad den är sedan när vi fixat själva.. På dom bilderna är den bara ditlagd.. Blir inte massor utav plats men vi känner att det duger iaf..
Vi fick göra något specielt ja. Vi har svettsat ihop rör från en solstol & så.. Annars går den bara ha som singelvagn, ingen får rum bakom utan man måste då ha tyget på..
Orkar inte kolla upp om det varit uppe i tråden redan.. men vssa har ju förut pratat om just peanut.. Här ser man hur man kan ha på viben: www.blocket.se/stockholm/Peanut_hardlift_Phil___Ted_s_Vibe_28615317.htm&w=3 Sen är det ju det där med om man SKA det eller inte
Här är en ny variant som ni säkert redan tagit upp i tråden babyontherun.com/phil-and-teds-explorer.html Men för mig var den ny
Nu vet jag inte vilka som frågade men jag svarar lite hur som helst ändå
Min äldsta blir 4 år om mindre än en månad & väger ca 17 kg & är ca 103 cm gissar jag på. Han kan sitta i syskonsitsen bak.. Många pratar om att vagnen kan tippa & det är klart att man ska vara försiktig men han kan sitta bak utan att vi har någon motvikt fram & utan att jag håller i vagnen & den tippar iaf inte.. Har en sport vol. 2.
Ståbräda.. Vi har en Easy Rider (med stora krokar, finns väl med små också?) & våra barn KAN stå på den även om den känns liiite för kort för dom. Dom har aldrig klagat hittils utan har kuna stå på promenader där det tagit 30 minuter åt ett håll & sedan har han gått där vi varit & sedan har han stått 30 min till på vägen hem..
Bess: Så här ser det ut med syskonsittsen bak! Om man har i liggläget så blir det MER plats iaf