Inlägg från: Fru Allerdahl |Visa alla inlägg
  • Fru Allerdahl

Phil & Ted syskonvagn del 17

I måndags så köpte jag en sport vol. 2 i röd graffiti.. Har nu innan haft en sport vol. 1 i rött.. Känns kul med en "ny" vagn.. Nu gäller det bara att sälja den gamla

Hehe *intresseklubben antecknar*

Tyckte det var snyggt att suffleten var bara röd & likaså baksidan av syskonsitsen.. Istället för att vara grå också.. *nöjd*

(¯`°?. ♥ Theodore 2/9 -06 ♥ Waldemar 27/2 -08 ♥ Puffen bf 20/6 -10 ♥ .?°´¯)
  • Fru Allerdahl

Tänkte just gå in & skriva att du skulle rova att byta plats på adaptrarna.. För mig funkar det bara på ett sätt.. byter jag plats funkar det inte..

• Fru Allerdahl

Var till babyfia! kunde inte heller citera tydligen..

• Fru Allerdahl
    kalmar brud skrev 2010-05-07 15:00:48 följande:
    Jag skulle vilja fixa syskonsitsen så som ni har gjort med er... Så man får så man kan ha syskonsitsen längre... Men jag vågar inte borra... Vad är det för knappar?
    Vanliga knappar från affären & så poppnitar.. Bara att borra lagon stora hål {#lang_emotions_sunny}
    Nu ska jag sälja min vagn & funderar på att göra likadant på våran nya P&T.

Kul nu när jag har både en vol. 1 & en vol. 2 hemma.. Hittar fler & fler skillnader mot vad jag trode att det var förut.. Måste kolla runt & se vad ni har för modell {#lang_emotions_dreamer}
  • Fru Allerdahl

Kalmar brud: la en bild i bildtråden till dig {#lang_emotions_dreamer}

• Fru Allerdahl
    Fru Allerdahl skrev 2010-05-07 22:14:24 följande:
    Kalmar brud: la en bild i bildtråden till dig
    La in ett kollage på när vi sätter dit knapparna på syskonsitsen.. Har försökt förklara till bilderna.. Men jag kom på att man måste ju ha en popnitstång & så.. Men har man ingen så kanske man känner någon som har en sån {#lang_emotions_dreamer}
  • Fru Allerdahl

Har testat de olika regnskydden på min sport vol. 2 idag. Vilken skillnad det är i stl på det som vi fick med vol. 2:an mot det vi har haft till vol.1:an.. Skiljer ju 1 dm baktill. Det gamla täckte inte helt om man hade viloläge på syskonsitsen men på det nya finns det ju en marginal tom.. Mycket bättre!

• Fru Allerdahl
    vivanco skrev 2010-05-12 16:09:35 följande:
    Jag har en fråga och hoppas så att jag kan få ett svar!!! Jag har en phil and teds dasch, super nöjd! Väntar nu vårt andra barn som kommer i oktober, vår flicka är då ca 2,5 år. Jag har blivit lite nyfiken på Peanute liggdel som finns till. Men jag undrar om man kan ha liggdelen utan att ha sittdelen kvar. Har sett bilder att man kan detta med vibe men hittar INGA bilder eller texter om dash. En annan fråga är om man kan ha ståbräda på dash? Någon speciell? Många tack på förhand...
    Vi har en peanut & då funkar den bara som enkelvagn.. Vi har dock tänkt mecka till det så att det funkar så att man kan ha syskonet i sitsen bakom.. Hoppas på att lösa det.. Men om du menar bara att ta av klädseln så går det kanske men den behöver stödet av tyget egentligen.. Men det borde gå lösa.. Hmm..
    Såå synd att det inte är som på viben just med peanuten {#lang_emotions_undecided}
  • Fru Allerdahl
    bohusbebis skrev 2010-05-19 11:03:56 följande:
    Har gått å grubblat på en sak.... Det var nån som hade både sport v1 och v2 - har du (eller nån annan) lust att mäta omkretsen på hela ramen, dvs från kant till kant liksom runt... Tycker att den jag har är rätt kort - eller så har dottern bara vuxit så mycket. Jag köpte vår v2 begagnat men vet ju inte om det är "rätt" syskonsits för det... Inte för att det spelar nån större roll kanske, men jag har ändå hakat upp mig på det. Vår syskonsits mäter ca 130cm om man mäter yttermått... Eller kan man kolla det på nåt annat sätt? Nörd? Javisst!
    Vill du veta skillnaden på vol. 1 & 2:s syskonsits alltså.. Tänker att du nog menar mig.. Jag tog en bild på det, den kanske du såg.. Vill bara fatta helt rätt innan jag orkar mäta {#lang_emotions_tongue_out}
  • Fru Allerdahl

Vet inte till vilken vagn ni pratar om regnskydd.. Men jag har ett till min vol.1 :a & ett till Vol. 2:an & det skiljer mycket på dom i storlek.. Ska se om jag orkar fota det & sen kom jag på att du bohusbebis ju ville att jag skulle mäta sitsarna *glömsk*

Svar på tråden Phil & Ted syskonvagn del 17