Inlägg från: kalmar brud |Visa alla inlägg
  • kalmar brud

Phil & Ted syskonvagn del 17

bohusbebis skrev 2010-07-12 14:16:01 följande:
    Kolla m Kära Barn i Uddevalla när ni ändå är i krokarna!
    Tack för tipset...
    Ska maila dom och fråga
  • kalmar brud
    Virriga V skrev 2010-07-12 16:01:46 följande:
    Har min P&T ute på nätet för försäljning, en 2007 för 4700:- med tillbehör. Har blivit erbjuden 3000:- via mail. Hur hade ni gjort? Jag säljer inte för 3000:- men ska man försöka få upp priset eller bara säga nej och hoppas att P&T begagnatpriser ökar efter värmeböljan.

Jag är medveten om att det begärda priset är högt.

Jag hoppas att detta inlägget är ok enl. FLs regler
    Du har ingen transportväska?
  • kalmar brud
    bohusbebis skrev 2010-07-12 14:16:01 följande:
    Kolla m Kära Barn i Uddevalla när ni ändå är i krokarna!
    jag beställde ett nu från kopbarnvagn.se

Men nu skulle jag vilja ha tag på en transport väska? det fanns inte hos dom...

Någon som vet hur fritidsportalen är att skicka ut saker? Om jag beställer idag har jag väskan då på fredag senast
  • kalmar brud

Idag fick jag UV skyddet... kopbarnvagn.se är himla snabba... Jag skickade efter i måndags och fick det idag...

Ska ut och testa det i morgon då det blir en lång promenad...

Någon som kan säga att det tar bort värme???

• kalmar brud
    norgesessan skrev 2010-07-14 19:43:14 följande:
    Dottern är inte varmare med det på iallafall, blir ju skugga, så det är skönare för henne där än ute ur vagnen.
    TACK. Då vet jag att jag har gjort ett bra köp, det var skuggan jag ville ha fram.

Nu har jag haft en tjock bomullsfilt bak och en fram när dottern har sovit och hon är ju då helt genom svett när hon vaknar
  • kalmar brud
    h80 skrev 2010-07-14 20:35:32 följande:
    vad var det för nått du beställde?
    Uv skyddet/myggnätet
  • kalmar brud
    h80 skrev 2010-07-14 21:30:12 följande:
    det stora som täcker hela vagnen?
    Ja jag tog det dubbla
  • kalmar brud
    madebyinferno skrev 2010-07-15 14:19:38 följande:
    Tack för tipset!

Har iaf beställt en logico s med fästen till buggan så passar den på liknande sätt på viben också så är det bara +
    jag har för mig jag har sett någon som har sin graco i vagnen
  • kalmar brud

VARNING!!!

Vi har varit på semster nu i veckan. INOM SVERIGE vill jag tillägga... Vi var på västkusten i en stuga på Ramsviks camping i Bohuslän...

Vi hade vagnen i bilen och när vi skulle åka med bilen en dag så small ena däcket, en så kraftig smäll så fälgen också gick sönder.

Detta måste ha varit att däcken har svällt av värmen. Så jag ger en VARING att INTE ha vagnen i bilen varma dagar.

Har under veckan fått klara mig med att tejpa och dona med däcket. Nu ska jag se om jag kan få ut en ny fälg på garantin från köpbarnvagn.se.

Svar på tråden Phil & Ted syskonvagn del 17