Inlägg från: kalmar brud |Visa alla inlägg
  • kalmar brud

Phil & Ted syskonvagn del 17

norgesessan skrev 2010-06-02 20:44:32 följande:
    Nej, det blir som en korv.
    Då har jag nog kanske lyckats
  • kalmar brud
    Picabo skrev 2010-06-02 22:35:35 följande:
    Haha!!!

Jag älskar också det dubbla regnskyddet och har man väl "knökat" ihop det ok och luften försvinner tar det inte alls stor plats. Jag viker och viker tills det är lite mindre än ett A4, sen ner i point zeron! Får även plats med vindskyddet i bävernylon & fleece i den, men har inte med det nu på sommaren!

Ang väsk upphängning är det toppen med karbinhakar fästa i spännband el stripes. Bältet under syskonsitsen hjälper till att hålla dem på plats när sitsen inte sitter på. Ett tips kan vara att se till att få "spänn" i väskan så hänger den inte ner så långt. 

Får du ner ditt regnskydd i väskan från stadium?
  • kalmar brud
    Picabo skrev 2010-06-03 08:05:08 följande:
    Lätt!! År det "nyvikt" och blött är det inte säkert jag stänger dragkedjan utan bara kardborrelocket, men är det torrt och inte bråttom är det inga problem att stänga den också. 
    SKulle du vilja ta bilder hur du viker ditt regnskydd... Jag har försökt nu i en timme men inte lyckats att få ner det i väskan
  • kalmar brud
    norgesessan skrev 2010-06-05 21:50:45 följande:
    Bygelen är knasig..Vi använder aldrig den, har alltid midjebältet på endå...
    Har du tagit några bilder på regnskyddet?
  • kalmar brud

Idag har vi varit ute på förmiddagen på en lång runda och acta graco sufletten kom till användning. Den kommer jag inte att klara mig utan... Dottern blev mer skyddad från solen när den satt över henne...

Hur fäster ni gummibandet...?

• kalmar brud
    babyfia skrev 2010-06-06 13:01:03 följande:
    Jag har bara gjort som en ögla, runt varukorgs-chassit. Inte särskilt stor, eftersom jag vill att det ska bli spänt.  Drar upp den runt knappen när den används, och när jag inte har sufletten hänger jag bara ner dom i varukorgen.
    Aha, då förstår jag. Du har dom att sitta där hela tiden.
  • kalmar brud
    Emma Camilla skrev 2010-06-06 16:25:16 följande:
    Hej!
    Har två frågor som  ni experter kanske kan hjälpa mig med.

1. Finns det ett solskydd som bara är till syskon delen därbak?
    2. När kan man börja använda sittdelen till syskonet där bak? 
    KOLLA TS
Svar på tråden Phil & Ted syskonvagn del 17