Inlägg från: norgesessan |Visa alla inlägg
  • norgesessan

Phil & Ted syskonvagn del 17

Man får inte liggläge, men viloläge...

Tror viben är dyrare eftersom den kom sist, som en nyhet...Vet inte om chassit är dyrare att tillvärka....

Jag hade inte betalat skillnaden om jag hade varit lika nöjd med en sport....

Vi tyckte inte om Viben alls, så för oss var det lätt...+bra pris på sporten...4500 med syskonsits för 2 år sen.

Emil 25/1-03, Jonathan 26/9-05 och Isabelle 2/2-09.
  • norgesessan

öglorna är där ifall man vill fästa en lös sele där, man kan också fästa deras mjuklift i den.

Testade själv det samma, så du är inte ensam Ville också ha midjeremmarna in där...

• norgesessan

Jag har dubbla, men använder det inte...
    Har adaptrarna jag köpte av den tjejen, men använder den som singelvagn just nu, så jag har ett skärp med bygelöverdrag från en annan vagn, som jag har satt där...Då är det lätt att ta av på ena sidan när man ska sätta i henne. I skärpet har jag fäst ett örngott som hänger över hennes ben, fäste med babygymringar.

Jg har gracocufletten på sufletten (jättenöjd!! Testa det ni som inte ör nöjd med originalsufletten, bild finns i mitt galleri)

Har också en parasoll som funkar superbra...Vet inte merket (var inget) köpte den på Jättekul.

Har inget behov av UV skyddet, hon hade nog inte velat sitta under den frivilligt....Sen ser det inte så bra ut häller.

• norgesessan

Den ligger i varukorgen, sen är det lock på den med dragkädja, så sakerna håller sig rena. Inte trillar dom ut häller om man ska ha den in i bilen.

Har bara sett den på foto....

• norgesessan

Kalmarbruden, tittade på bilder på deras hemsida, singel ser mycket bättre ut än det dubbla....

• norgesessan

såg den bara framifrån...men kunde föreställa mig hur det såg ut bakifrån...Man såg ju ena sidan med.
    Gick in på sporten och adapters. www.philandteds.com

• norgesessan

Kalmar, det följer med ett bakstycke, som ser ut som plastskyddet, när man köper det singla.

• norgesessan

Precis...Därför det följer med. Till regnskyddet följer det inte med eftersom man fick ett med vagnen.

• norgesessan

Idag testade jag uv skyddet (det dubbla), hon hade inget emot det, var bara fult...Men nöjt barn var det iallafall....

• norgesessan

Kalmar, inget fel, bara fult...
    Det är tryckknappar på bakdelen, så nu när jag har den som singelvagn knäpper jag översta knappen på varje sida, så det sitter fast vid handtaget, sen hänger det bara löst över...MAn kan sätta den fast framme, samt vid bakhjulen, men det behövs inte.

Bakstycket till singelskyddet gissar jag att man får fästa varje gång, åtminstonde överst och nederst, sådet inte fladdrar.
    Det dubbla låter jag hänga kvar, rullar bara ihop framdelen, sen ligger den på sufletten, vid handtaget..

Är det fler som har testat att använda gracosufletten på huvudsufletten? Är så nöjd!! Det ser ju ut som det är meningen att ha den där, och sufletten blir tillräklig lång/täckande..

Svar på tråden Phil & Ted syskonvagn del 17