Inlägg från: Rosenbarn |Visa alla inlägg
  • Rosenbarn
    Linn 80 skrev 2010-08-13 20:51:10 följande:
    ok,haft den själv fast innan de bytte till namnet amsterdam
    och?? något o ha?min tanke ä.....saknar jag syskonvagn köper jag en explorer
  • Rosenbarn

Ägnat en timme åt att göra vagnen tipp topp... Nu börjar jag ånga mig....den blev som ny när man tvättade dynor och skura den ....

Ska man vänta tills BB att sätta ut den tror ni? Är ju bara om en vecka ju...

• Rosenbarn
    Nialex skrev 2010-08-14 21:16:07 följande:
    Skumt att de tagit bort liggläget i syskonsitsen...Och det där med att man kan sätta babyskydd på med syskonsitsen därnere, det gör vi på Viben också, funkar alldeles utmärkt Största fördelen med den är att den verkar enkel att fälla ihop samt suffletten på syskonsitsen... 
    Nä de var dåligt. Men man kan ju göra tvärt om, ha stora bak. Men gillar inte att de kommer ersätta sport....Tror inte riktigt på den.......eller vad säger ni?
  • Rosenbarn
    kaffeegott skrev 2010-08-15 11:08:21 följande:
    Rosenbarn: Tycker också att det är lite dåligt att liggläget är borta men vad jag har förstått så kan man använda Sportens syskonsits på Explorern.
    I övrigt tycker jag att Explorern verkar toppen för de har fixat de grejer som jag har saknat mest på Sporten: steglöst ryggstöd, rörlig sufflett, två spännen till selen, plastskydd till fötterna, bromsen samt suflett på syskonsitsen.
    Håller med Om de blir en ny vagn...blir de en sådan......men nu ska jag ju sälja syskon....
  • Rosenbarn
    kaffeegott skrev 2010-08-16 19:37:17 följande:
    Nej utan. Syskonsitsen väger 1,8kg. Är det tunga lyft du tänker på så spelar nog det ingen roll eftersom man måste ta bort syskonsitsen innan man fäller ihop vagnen dvs man lyfter bara 10kg ändå.
    Viben kan man ju fälla me syskonsits på!
  • Rosenbarn
    MajMamman08 skrev 2010-08-16 21:07:35 följande:
    LoppanL skrev 2010-08-16 20:52:42 följande:
    oj, vilken tur att du åkte och tittade på den. Tyvärr är det många som ljuger friskt för att få det sålt. Hade en bekant som sålde en trasig mobiltelefon som tyckte att köparen fick skylla sig själv om hen inte testade telefonen.

Ang fotstödet, vem som nu tog upp det, jag köpte ett skydd på engelska ebay, som satt väldigt bra och skyddade. Blev dock riktigt fint när jag tvättade bort den smuts som hunnit bli innan jag köpte skyddet.
    Ja,jag är verkligen såååå tacksam o glad över att jag åkte o tittade på den. För fy så besviken o gråtfärdig jag hade varit om jag hade fått hem vagnen utan o sett den.
    Ja,att säga att den va i jätte fint skick o inga fläckar osv va verkligen magstarkt....syntes ju jätte väl att de va fettfläckar osv. Sen sa hon att hon hade tvättat tyget, sen när vi sågs sa hon bara att hon torkat av den med våtservetter...öhh?? Ja ne hualigen! Hoppas de inte får den såld,hade inte ens velat ge 2000 kr för den.usch!

Blir nog en ny så ja inte blir besviken!!!Aha ok;) Hur ska man skriva då?? Att jag vill köpa vagn av er o vill ha vagm,syskonstits,mjuklift,dubbeltregnskydd,o singel UV/myggnät. Får man ett bättre pris då??
    Hur skrev du,hehe
    Men fy vad dåligt, hur kan man sova när man gör så....Skulle må dåligt ju att sälja något som var så felaktigt beskrivet!
  • Rosenbarn

Man ser ju olika saker, för alla har ju olika tycka och smak vad som rär fint ren osv..

• Rosenbarn
    Linn 80 skrev 2010-08-17 14:38:30 följande:
    Varför ser vissa sport sufletter mera sladdrig ut fram? Är det olika beroende på årsmodell?
    HAr de spänt upp bågen där då? Har ej sport så vet inte riktigt, men om man inte misstar så är de en båge man som spänner upp... Ni med sport??
Svar på tråden Phil & Ted syskonvagn del 17