MajMamman08 skrev 2010-08-16 21:07:35 följande:
LoppanL skrev 2010-08-16 20:52:42 följande:
oj, vilken tur att du åkte och tittade på den. Tyvärr är det många som ljuger friskt för att få det sålt. Hade en bekant som sålde en trasig mobiltelefon som tyckte att köparen fick skylla sig själv om hen inte testade telefonen.
Ang fotstödet, vem som nu tog upp det, jag köpte ett skydd på engelska ebay, som satt väldigt bra och skyddade. Blev dock riktigt fint när jag tvättade bort den smuts som hunnit bli innan jag köpte skyddet.
Ja,jag är verkligen såååå tacksam o glad över att jag åkte o tittade på den. För fy så besviken o gråtfärdig jag hade varit om jag hade fått hem vagnen utan o sett den.
Ja,att säga att den va i jätte fint skick o inga fläckar osv va verkligen magstarkt....syntes ju jätte väl att de va fettfläckar osv. Sen sa hon att hon hade tvättat tyget, sen när vi sågs sa hon bara att hon torkat av den med våtservetter...öhh?? Ja ne hualigen! Hoppas de inte får den såld,hade inte ens velat ge 2000 kr för den.usch!
Blir nog en ny så ja inte blir besviken!!!Aha ok;) Hur ska man skriva då?? Att jag vill köpa vagn av er o vill ha vagm,syskonstits,mjuklift,dubbeltregnskydd,o singel UV/myggnät. Får man ett bättre pris då??
Hur skrev du,hehe

Men fy vad dåligt, hur kan man sova när man gör så....Skulle må dåligt ju att sälja något som var så felaktigt beskrivet!