Inlägg från: Rosenbarn |Visa alla inlägg
  • Rosenbarn

Phil & Ted syskonvagn del 17

Linn 80 skrev 2010-08-19 12:08:13 följande:

Jag har ju en del vagnar hemma och måste sälja minst 2 av dem om vi ska få plats
    Jag och vagnar,sambon blir snart tokig på mig.
    Det jag vill ha är minst 1 vagn med 4hjul och en med rörliga hjul. Som det känns nu kan jag tänka mig att ha kvar PT som enkelvagn sedan också. Hur väljer ni där? Eller köper ni annan enkelvagn?

Haha sambon säger lika och vi har bara PT och en sova vagn på fsk. Nu behöver jag inte en syskonvagn så finns bättre enkelvagnar,,
  • Rosenbarn
    Linn 80 skrev 2010-08-19 15:26:29 följande:
    Någon som vet om man kan ha PT mjuklift även i tex emmaljunga city cross? Sålde en vagn för ett tag sedan med liggkorgen men nu behöver jag liggkorg igen men passar den mjukliften så använder jag ju den istället,är ju mysigare med liggkorg men blir ju bara mellan 4-6mån man använder den
    Går utmärkt att ha den i andra vagnar och GRATTIS till tillökning av vagn
  • Rosenbarn

Hur skickar men en vagn bäst??? Någon som vet. Har en som ev. är intresserad för 5500Kr  men då ska den skickas...Men hur gör man de?

• Rosenbarn

Tycker att scooter också är ombonad och väldigt lik coty crossen kan jag tycka. Går som inte att jämföra med PT..

Angående frakta en barnvagn... undra vad de kostar, svårt att uppskatta tycker jag. Men jag får PT mått att bli dyrare på Bussgods än posten,...

• Rosenbarn
    happy73 skrev 2010-08-20 13:22:21 följande:
    lilla hej när tror du den kommer? har du pratat med någon affär?
    Word Wise sade ni skulle få in til i början/mitten av sep..Inte fått klara besked än!!!
  • Rosenbarn
    MajMamman08 skrev 2010-08-20 13:52:37 följande:
    Antingen via Bussgods el posten. Beror lite på vad vagnen väger osv....vilket som blir billigast!
    Sen tillkommer de ju avgift om man tex ska skicka rekomenderat m,m!
    Emballaget får du stå för själv. Men slå in i lite bubbelplast el liknande o sen kartong o sen plastpåsar över med stark tjocktejp. De är inte direkt rädda om grejerna när de hanterar dem.

Men kolla på www.posten.se ell www.bussgods.se ,där kan man fylla i vikt osv (med lite marginal för emballage)!!
    Mm ska kolla. Letar efter en stor kartong samt bubbelplast de underlättar ju. Men hon har inte bestämt sig än om man vill ha den!
  • Rosenbarn
    Linn 80 skrev 2010-08-23 11:49:22 följande:
    Ska du skicka med bussgods? Dom går efter vikten. När jag skickade vagn + liggkorg gick det på 475kr tror jag
    Verkar som de blir dyrare men bussgods än med posten!!!! Får de till 450 med posten och 629 med buss....Vibe med syskondel, mjuliftt
  • Rosenbarn
    Kaxmaja skrev 2010-08-23 12:26:48 följande:
    Ops vi blev visst med sport idag. De hade rea på babyshop så en sport + syskonsits råkade hamna i våpr bil
    hhihi så skoj!
Svar på tråden Phil & Ted syskonvagn del 17