Lejonhjärta skrev 2010-06-05 09:22:39 följande:
Hej, jag undrar om det är någon som vet var man kan få tag på adaptrar till sporten så man kan ha stora syskonet i ordinarie sitsen och syskonet emot en när man kör? (lite svårt att förklara)
Och om någon av er har en sån, hur tycker ni det fungerar?
Pris?
För och nackdelar?
Tacksam för svar!
Den som sitter i syskonsitsen kommer, när den blir längre sparka på den i huvudsitsen. Det blir ju precis framför...
265 kostade de när jag köpte, men när hon sålde ut de sista vet jag att priset var högre.
Jag har knappt aldrig lillkillen där, men jag tycker de är bra att ha de få gånger jag använder vagnen med honom själv. Dock är den väldigt mycket mer tungkörd.
mammaveronica77 skrev 2010-06-05 14:30:10 följande:
Hej!
Har precis börjat använda min nyinförskaffade sport... Lite blandade känslor... Bebisen på 12 veckor var alldeles för stor för att ha under liggandes, så det blev syskonsitsen i viloläge bakom... Det gillade hon. Men när jag går så får jag gå framåtlutad, har väl lite korta armar hehe... Finns det någon förlängning till handtaget eller nån som har nåt annat tips? Blir ju jobbigt i längden, annars tror jag att vi gillar den, både jag och mannen...
Vad menar du med att hon inte får plats?! I mjukliften? För det är ju ganska stort mellanrum mellan sits och liggdel. Särskilt om man höjer upp syskonsitsen med en rem.