willsam skrev 2010-03-10 19:11:40 följande:
bea79- jobbigt med sån förkylning. har han blivit bättre? imorgon ska felicia läggas in inför hjärtkat. på fredag. Dom hade inte riktigt någon bra ide om varför hon är blå och ligger lägre i sat. det ska dom tydligen inte bli efter glenn... kanske har det letat sig nya kärl mellan hjärtat och lungorna... hoppas inte.. sen får vi se om dom kan göra tcpc nu, annars skulle vi vänta 1 år till... det jag funderar på nu är att jag ska emla henne, så att dom kan sätta pvk.. dom tyckte att jag skulle bada henne varmt och sen titta om jag såg nåt fint kärl.. men det syns inget alls! jag får väl emla på 8 ställen där man brukat sticka. knepigt det där. sist så stack dom henne massor av gånger och tillslut så satte dom nålen på insidan av handleden där det inte var bedövat.. stackarn! jag återkommer på fredag hur allt har gått! kram
Njae det är samma idag tycker jag. Han sover hela dagen, idag blev det 6 timmar. Hostan är riktigt jobbig för honom.
Hoppas allt går bra med Felicia på hjärtkat:en. Håller tummarna att allt ser bra ut.