Brudarna babblar vidare 8
Susie: hej hallå Vilken skit med ilningarna då, typiskt att det skulle bli så igen...nej jag hade inget sånt, hade ingen aning om att B vänt sig överhuvudtaget eftersom allt kändes "som vanligt". Antar att kroppen är lite olika känslig för olika saker, jag känner ju t ex av min äl jättetydligt men det gör ju inte alla, alla har inte mensvärk osv... Nästintill sängliggande låter inte alls kul, just nu (med en grym förkylning som fått mig att tappa rösten) så låter sängen otroligt lockande men jag vet ju att man efter ett tag vill hoppa i strömmen när man tvingats ta det lugnt. Hoppas det blir bättre eller åtminstone att tiden går fort!Det där med ärrvävnad och moderkakan låter ju logiskt, man kan ju hoppas att ev vändande kan rucka på moderkakan som du skriver *håller tummar* Tänker du att ärrvävnaden var det som gjorde att det tog tid att bli gravid denna gång? Dåligt av din läkare att inte märka det och agera utifrån det - som tur är så slipper du honom nu för du är preggers och ska snart få din lilla plutta När är nästa UL?? KRAM