Inlägg från: domenica |Visa alla inlägg
  • domenica

Brudarna babblar vidare 8

Åsa: duktiga saga! Ska bli så kul att träffa henne - och dig förstås

Susie: mannen ska inte med till Sthlm, han skulle ev hoppat på en surfbuss där men den går visst förbi Norrköping. Det betyder att det bara är jag o Isabella (och vagnen) i bilen, vill du o jolina åka med oss?? Skulle behöva en kartläsare

• domenica

Jag ÄLSKAR kräftor men äter ju av princip inga djur så...hmm, lite avis är jag men det är som det är!

Tar ju bara ca två timmar upp, firar mamma en annan dag så jag kan åka när som! Jag ringer dig imorrn susie Gärna en vägbeskrivning lillaT, är E4:an mestadels va? Yeay, va kul!

Kommer sakna dig crazyh och ni andra som inte kommer Nästa gång!

• domenica

Jag känner mig också lite blyg...hi hi, fåniga vi är Verkar som lillsnörpan i magen också är uppspelt inför helgen, så kul att få se din mage susie!!

• domenica

Äsch lillaT, lite skit i hörnen dör vi inte av   Ja, vi måste ses när alla kan - grabbarna också vore kul som sagt, mannen är lite avis på att Isabella och jag ska få träffa en massa sköna människor och att vi ska till en hästgård, han gillar ju att rida

Ska se om jag kan låna en GPS från mannens jobb, jag har ju i iphonen men vill ha en talande som skriker åt mig om jag åker fel Susie, nu provar jag att ringa dig...tihi...

• domenica

Suuuuusiiieee, svara i mobilen!! Hi hi Har inboxat dig mina nr, slå en signal när du har tid och lust!

• domenica

nämen crazyh?!? herpes i ögat, det va nåt nytt...låter ju lite kul men jag förstår att det är jobbigt och jag hoppas verkligen att du blir helt återställd!

• domenica

Ni är roliga ni Själv har jag inte ens packat än och känner jag mig själv så slutar det med att jag glömmer hälften Isabella har snyftat i min famn hela kvällen, tror hon börjat drömma mardrömmar...är det möjligt? Hoppas hon är gladare imorrn, jag tycker iaf att det ska bli skitkul!

• domenica

Åh, va skönt susie!

Stämmer in i det du skrev: tack för en trevlig helg och allra helst till lillaT för att vi fick hälsa på!

Idag är det dags för gynekologkoll för att se så att lillsparkan inte levde om för mkt på vägen ut Sen ska jag runt för att kolla ut ett bra babygym, hon verkade ju uppskatta att få låna Romeos så det får nog bli ett eget

Hoppas ni har/får en bra dag allihop

• domenica

Tydligen hade mina fyra knipövningar varit väldigt effektiva för allt såg bra ut Idag har vi varit på spädbarnsmassage, supermysigt! Och så fyller Bella tre månader, det rullar på hörni

Svar på tråden Brudarna babblar vidare 8