Inlägg från: domenica |Visa alla inlägg
  • domenica

Brudarna babblar vidare 8

Åsa: 10 mån!! Ja, tiden går otäckt fort... Fruktpureer alltså? Hi hi, lätt att det blir för mkt av det goda - särskilt när det känns nyttigt samtidigt Hur trivs ni i nya lägenheten då?

LillaT: skönt att R lägger på sig nu! Så det vankas bröllop?! KUL

CrazyH: finns inga ord för hur ledsen jag kände mig för er skull när jag läste ditt inlägg - så orättvist att ni drabbas av så mkt jobbigt jag har förstått att du är en stark person men nån måtta får det ju va liksom... Kan inte göra annat än att krama om dig och hoppas att allt kan lösa sig framöver. Många stora kramar till dig och din familj!

Susie och Icka: hur mår trådens preggons?

Movie: allt väl i sommarhettan?

Här är det ok. Mannen har semester och det är skönt att va tillsammans hela familjen, jag har dock varit en surpuppa de senaste dagarna...värmen kanske?? Nu har äntligen regnet kommit även till vårt lilla torp - skönt är det, hur mkt man än älskar sommar

• domenica

7 veckor?! Nedräkning big time alltså Ligger här med min tjeja på bröstet, snart din tur!!

• domenica

Hej tjejer!

Susie: hej sötis stort grattis till er lilla tjej i magen, blev många små töser i tråden...hi hi. Förstår att ni är överlyckliga, tänk att det om inte alltför länge finns en liten lillasyster därhemma *KÄRLEK* Verkar som ni gjorde det bästa av semestern trots vädret, håller med Åsa om att det är kul att vara iväg men skönt att sen komma hem igen. Tycker också att vi måste hålla kontakten trots att det blir lite långt mellan inläggen ibland, vi har ju delat nåt speciellt

Åsa: låter helt underbart med saga, nu utvecklas hon verkligen i rasande fart och blir en egen liten person ännu mer än tidigare Isabella mår toppen, väger nog omkring 5 kg nu o har blivit 54 lång! Jag älskar att vara mamma och det är så mysigt med en bebis men samtidigt ser jag fram emot när hon blir i sagas ålder. Ser fram emot att få träffa er alla och småttingarna!

Vi åker på söndag och blir borta i nån vecka, ska bli mysigt! Kram på er alla

• domenica

Tittar in från vägen Vi roadtrippar omkring, Loftahammar -> Oskarshamn och imorrn Ullared. Sen Varberg -> Falkenberg -> Ystad till ett par vi träffade på en charterresa till Tunisien för några år sen Därefter kanske Öland och sen hemåt! Hur står det till med er andra? Susie förresten, så skönt att allt såg bra ut med låg risk osv! Ha det fint brudar

• domenica

Ps.allt funkar bra med Isabella, hon är för det mesta glad men har en gnällperiod vid sjutiden på kvällen innan hon ska somna för natten. Hon trivs bra med att åka husbil iaf Amningen funkar super och hon har börjat "prata" som en tok, hur gulligt som helst ju!

• domenica
    susie: åh, så vacker hon är den lilla i magen!! På bilden i profil är hon lik Isabella från hennes UL-bilder tycker jag och då fick jag en litem varm klump i magen när jag tänkte på det underbara du har framför dig. att få se underverket för första gången 3D-bilden är också jättefin, helt otroligt! Är så glad för er skull och längtar tills det lilla pyret tittar ut Hjärta
  • domenica
    lillat: vi kommer ju också den 21 men jag har inte kollat upp tid o så än... hade tänkt ta med mannen för han är alltid på när det gäller att träffa nytt folk men nu verkar det som varken susies lr åsas ska med?
    skulle movie med förresten? minns inte om hon skrivit nåt om det. synd att inte ni kan hannah och icka men det måste bli fler gånger ju
  • domenica

LillaT: låter toppen! Undrar som susie, hur dags vill du ha oss? Jag ska fira min mamma först på förm men sen är jag redo för party

Susie: då lämnar jag mannen hemma...ha ha Jag tar nog bilen, ev ska mannen med till Sthlm men annars har ju jag plats för åtminstone en vuxen o ett barn ( barnstol) i bilen - ska jag kolla med honom ikväll?

Känner tyvärr inte igen det du beskriver, hoppas nån annan kan hjälpa dig. Annars får du höra med BM!

Puss på er

• domenica

Just det lillaT, kräftskiva låter underbart kul - tyvärr är ju jag krånglig o äter varken kött, fisk eller skaldjur men jag fixar med mig nåt eget! Kram!

Svar på tråden Brudarna babblar vidare 8