Brudarna babblar vidare 8
Hej tjejer - då kör vi igen
Vågade inte riktigt sätta en ny slags rubrik för tråden (ni vet vilken) men jag vet att vi snart är där - nu är vi nära målet brudar!!
Hej tjejer - då kör vi igen
Vågade inte riktigt sätta en ny slags rubrik för tråden (ni vet vilken) men jag vet att vi snart är där - nu är vi nära målet brudar!!
Domenica: Ja hon är för söt lilla skruttan... men jo jag tror att hon tyckte det var lite intressant med en så liten bebis.. hon tittade bra länge när vi kom precis.. studerade.. haha. Jag hoppas att jag ska orka med något jag förstår inte hur jag kan vara sååååå extremt trött just nu - jag kan verkligen inte klaga på Saga iaf för hon är hur snäll om dagarna som helst... jaja. Oh bebiskläder.. uuunderbart *s* jag hoppas att du hittar nåt fint :)
Nu har jag varit och sett världens finaste bebis 5,2cm lång. Är helt plötsligt i v.11+3 istället för 11+0. Jättebra läkare. Jag kommer att kollas upp jättenoga, i v.15 kommer första VUL för att kolla livmoderstappen att göras ser det ok ut kollar dom den varannan vecka from v.20. Börjar den förkortas tas beslut om cerklage. I v. 30 ska vi diskutera snittet, blir ca 2 veckor före bf. Mitt värkarbete ska helst inte komma igång innan för en av riskerna med EDS är att livmodern kan brista. Om 6 v. är det dags för RUL. Så det var väl det. Nu är jag glad och lättad.
Movie: kramar om
Icka: Åhhh vad glad jag blir nu för din skull :) Vad skönt att allt såg ut som det skulle.. nu ska du se att 6 veckor går fort och sen är det RUL... ahhhhhh . KRAM
Tack Åsa!
Härligt Icka!!!!
Tack för kramarna tjejer - de värmer
Hej hej!
Icka, har tänkt på dig hela dagen.... GRATTIS! Gud jag känner mej sååå upplyft av ditt inlägg, vilken lättnad! Jag är så himla otroligt glad för er! Och VILKEN planering!!! Det är ju underbart! Nu kan du njuta vännen!!!!
Massor med kramar!
Vill så gärna skriva mer till alla er andra och tänker så mycket på er ska ni veta! Saknar att vara i daglig kontakt och hoppas jag ska ha lite mer ork och tid och kanske känna mig lite mer i fas med er andra framöver....nån gång. Jag uppskattar era tankar på mig så mycket, det värmer mej verkligen då jag har kommit ganska långt och nära att ge upp hoppet till bebis....än är vi ju inte färdiga med våra försök men den framtiden närmar sig ju....vi kommer ju inte försöka i all oändlighet osv....
Min dotter fyllde 5 igår och hela helgen var planerad med både barn och säktkalas....både jag o sambon fyller ju i Mars med....Men på em kom den hemska kräksjukan då min lilla älskling kräktes ner hela bilen....på sin födelsedag o allt. Har var uppe i natt, bytt lakan och sovit bredvid......nu ikväll har febern gått ner och inget mera kräks...och hon sover gott, så jag har haft endel att fixa med
Med mig är det bra, Bim på tisdag/onsdag och har inget som skulle tyda på nåt annat än mens, men vad fan ska man göra liksom? Bara att gilla läget som nån sa...eller hur ska man ställa sig till nåt sånt hät plågsamt, det är ju nästan ironiskt och börjar nästan övergå till skrattretande..... Det enda jag får hoppas på nu är att den där "spåtjejen" som stog på sig och menade att hon såg 5 framför sig (5 år mellan barnen)...hon sa ju att det blir med hjälp av Ivf och att hon såg oss med barnvagn....kanske kan man hoppas att det händer nu då Jolina blev 5 just igår och kaaaanske får man en fin 35års present?! Sist fick jag ju världens finaste 30års present?! Ha ha ha! Hoppas kan man ju........
Ja, jag har haft små kramper till och från som för övrigt får mig att få hjärtat i halsgropen....så mycket önskar jag! Men ikväll tycker jag mig känna igen vad som är på gång Kramperna har jag för övrigt haft massor med gånger förrut med men de har en tendens att vara förnyade varje månad
Hörs snart darlings!
KRAMAR!!!
Susie:
Nämen..... stackars Jolina..... På sin födelsedag....
Hoppas dina kramper var något positivt!