EGO: Lillspark brukar ju alltid röra sig ganska mycket och tydligt men idag kände jag nåt vagt omkring halv sex men sen inget
Provade att dricka vatten, buffa och ligga på soffan på jobbet men inget funkade. Såg i en annan tråd att tjejen fått rådet av BM att åka in och kolla när det blev så - jag ringde till förlossningen och de tyckte att jag skulle komma upp så vi åkte dit på lunchen. Allt såg bra ut! Lillspark gav sig tillkänna när mannen pratade lite med honom/henne under CTG-testet.
Jag fick även göra ett ultraljud. Kul att få se Lillspark igen men jag var bara så lättad över att allt var bra att jag inte tog in det riktigt. Mannen tyckte dock att han såg en liten snopp...eller kanske navelsträng som han sa...ha ha, måste skratta lite åt honom
Kände mig fånig som åkte upp men de var verkligen trevliga och tillmötesgående, bara att komma upp om nåt kändes konstigt sa de! Kändes skönt! Tänk att man ska ligga där om några veckor
Gott om vatten var det så jag vill gärna tro att det inte är en jättebebis därinne eftersom magmåttet är på normalkurvan...
Nu rör det sig galet därinne - skitunge