Inlägg från: domenica |Visa alla inlägg
  • domenica

Brudarna babblar vidare 8

susie, jag DÖÖÖÖÖR!!! Förstår både din och sambons försiktighet men GAAAHHH!! Ev påverkan av sprutan borde ju vara helt borta nu och definitivt inte resultera i starkare test iaf. Jag blir så toklycklig här i soffan

• domenica
    susie: blir helt överlycklig av att läsa ditt inlägg Symptomen säger ju massor, speciellt i ditt fall eftersom du känner din kropp så bra! Kan inte dagarna bara gå nu!! Pepsi i vinglaset...hi hi...

Här är inget nytt. När mannen masserar på zonterapipunkterna så börjar det efter ett tag att mola som fasen bak i rygg mm men när han slutar så lägger det sig. Har fått för mig att det SKA hända på natten så nu under dagen förväntar jag mig ingenting men klart det kan dra igång när som helst egentligen. Hade ju en känsla av att Lillspark skulle komma tidigare men då är det bråttom för BF är imorrn

Hur har ni andra det idag?
  • domenica
    LillaT: här är jag...BF idag, molvärk hela natten men nu börjat det lägga sig - trodde  nog att nåt va på G men men... {#lang_emotions_undecided}

Susie åker på fred tror jag så fler uppdateringar måste vi hinna få!

Hur är det med dig?
  • domenica

Här händer inget...börjar bli otålig men skit i det för du är gravid susie?!?! Nu är det fritt fram att glädjas alltså? Jag blir så jäkla otroligt överlycklig!!!!! ÄÄÄÄNTLIIIIIIIIIGEEEEEEEN!!! {#lang_emotions_flower}{#lang_emotions_gravid}{#lang_emotions_heart} {#lang_emotions_plus}{#lang_emotions_plus}{#lang_emotions_plus}

Icka: grattis till datumet Tänk att veta exakt när du får träffa näsapan!!

Åsa: hoppas du - och Saga - fått sova bättre i natt! Din gissning på den 20 låter ok, vill gärna att det blir den här veckan

Crazyh: hemlis hemlis hemlis!!! *nyfiken*

• domenica
    susie: på de ställen vi varit på som har mat framme som du beskriver så hålls det ju varmt på stora plåtfat lr hur man ska säga. Dessutom har det tagit slut så fort att det fyllts på varmt o fräscht hela tiden. Jag är nog inte rätt person att fråga för jag äter i princip allt när vi är utomlands Kött vet jag ju inte men det jag skulle vara mer försiktig med är is, mjukglass och grönsaker som inte är tillagade. Tror inte det är nån fara! Hi hi, du är preggers

åsa: du tror inte att det är värmen saga reagerar på? Eller ni kanske inte har det så varmt? Här har det iaf varit kvavt på nätterna och då blir ju sömnen lite si o så... Hoppas du har rätt i att Lillspark kommer snart. Är inte det att det är jobbigt att vara gravid utan mer att man inte vet när det händer, visste jag att det blir om en vecka så vore det ok men att ha lite känningar ena dan och sen nästa inget alls gör en lite toookig
  • domenica
    icka76 skrev 2010-05-18 11:54:12 följande:
    Domenica: Nu tycker jag vi alla säger till Lillspark på skarpen att han inte kan hålla på och ockupera din livmoder längre. Nä dags för vräkning nu vännen
    Det tackar jag för!!
    Saga09 skrev 2010-05-18 12:16:22 följande:
    kan ju bara försöka muntra upp med att säga att min syster gick 4 dagar över tiden ( första barnet ) hon mådde hur bra som helst på dagen men sen satte värkarna igång typ vid 22 tiden på kvällen..
    Precis det jag vill höra!! För när man inte känner nåt (som idag) så tror man ju inte att det ska kunna hända på ett bra tag men vem vet...

Jag tog bilen en sväng, cruzade till affären och hämtade ut bokpaket + passade på att slänga lite skit på återvinningen. Underbart väder, körde med rutan nere och hög musik förbi kossorna i hagen och vitsippor o maskrosor vid vägkanten... HÄRLIG KÄNSLA {#lang_emotions_sunny} 
    Ska ta en runda med dammsugaren och sen ska jag föda lite barn Tack för ert pepp tjejer, hoppas ni har en riktigt fin dag!
  • domenica
    icka: finns nog fördelar och nackdelar både med att vara höggravid på sommaren och på vintern. Pulsandet och halkandet + alla kläder kändes ju sådär i vintras. Hoppas du kommer kunna njuta - grilla, ligga i solstol och klä dig i sköna tunna kläder

Åh, tänk att vi alla äntligen nått första målet som du skrev - det gör mig så glad!
  • domenica

Så sant icka: skam den som ger sig!! Lycka {#lang_emotions_flower}

Här är det lugnt och idag tänker jag mest på min ena kisse som inte varit inne sen igår på dagen...de är alltid inne flera ggr under dagen, på natten och morgonen men nu har jag skramlat med tonfiskburk och ropat men hon kommer inte Trots spöregn å allt. Vet att det inte är så lång tid men man blir ju alltid lite fånig när nåt bryter vardagsrutinerna...

Kram på er alla underbara!

• domenica
    åsa: gud, du är så duktig med dina långa promenader! Här regnar det och åskar men det är kvavt och varmt - känns faktiskt som sommaren är här nu {#lang_emotions_sunny}
    Min kisse kom precis in så jag är överlycklig...och så kan operation "vräka lillspark" fortsätta att uppta mina tankar
Svar på tråden Brudarna babblar vidare 8