Brudarna babblar vidare 8
susie, jag DÖÖÖÖÖR!!! Förstår både din och sambons försiktighet men GAAAHHH!! Ev påverkan av sprutan borde ju vara helt borta nu och definitivt inte resultera i starkare test iaf. Jag blir så toklycklig här i soffan
susie, jag DÖÖÖÖÖR!!! Förstår både din och sambons försiktighet men GAAAHHH!! Ev påverkan av sprutan borde ju vara helt borta nu och definitivt inte resultera i starkare test iaf. Jag blir så toklycklig här i soffan
Här händer inget...börjar bli otålig men skit i det för du är gravid susie?!?! Nu är det fritt fram att glädjas alltså? Jag blir så jäkla otroligt överlycklig!!!!! ÄÄÄÄNTLIIIIIIIIIGEEEEEEEN!!!
Icka: grattis till datumet Tänk att veta exakt när du får träffa näsapan!!
Åsa: hoppas du - och Saga - fått sova bättre i natt! Din gissning på den 20 låter ok, vill gärna att det blir den här veckan
Crazyh: hemlis hemlis hemlis!!! *nyfiken*
Så sant icka: skam den som ger sig!! Lycka
Här är det lugnt och idag tänker jag mest på min ena kisse som inte varit inne sen igår på dagen...de är alltid inne flera ggr under dagen, på natten och morgonen men nu har jag skramlat med tonfiskburk och ropat men hon kommer inte Trots spöregn å allt. Vet att det inte är så lång tid men man blir ju alltid lite fånig när nåt bryter vardagsrutinerna...
Kram på er alla underbara!