Inlägg från: Vattuman |Visa alla inlägg
  • Vattuman

Ivf våren 2010 i Göteborg-1a barnet?

Hej!

RUL är avklarat, och det gick jättebra! Skrutten vände på sig och gillade inte att barnmorskan höll på att störa.
    Svårt att fatta att det där som utspelade sig på skärmen faktiskt hände inne i magen. Knepigt...

Skönt att det gick bra på ditt RUL Vitsippa.

Jag kommer gärna på picknick!

Förslag till nästa träff, Picknick (i/omkring Gbg alternativt hemma hos Miss Star) söndag 12/6, kommer gör:

Miss Star
    Vitsippa
    Liffan
    Juristen

• Vattuman
    Liffan skrev 2011-05-27 08:58:51 följande:

Godmorgon!!

Grattis till fint RUL, Juristen!! skönt! har du känt av den lille något?

hoppas alla får en bra helg!

Har inte känt så överdrivet mycket faktiskt, kanske lite fladder ett par ggr. Men det kommer väl när h*n fått lite större och starkare ben...

Ja, det känns kul att äntligen få vara lite social, det var väl precis efter mitt och Vitsippas plus vi sågs sist.
  • Vattuman

Tack så mycket Miss star!
    Supertrevligt och supergott! Jag passade på att åka hem till föräldrarna och fick mig lite middag så småningom, var inte hemma förrän efter nio.. Roligt att se allas magar (och magen som ersatts av a-barnet S...). Tråkigt att du inte kunde komma Macpau, hoppas att vi hinner ses snart ändå!
    Stor kram

• Vattuman

Glad midsommar på er tjejer! Blir snart en färd uppåt Bohuslän för att fira lite lugnt. Vaknade med tuppen idag, 5.30, och misstänker att jag kommer bli lite trött framåt kvällen... Jr har varit väldigt aktiv senaste veckan och maken kunde känna sparkar för första gången i måndags. Blir nog lite mer verklighet för honom. Nu ska jag nog hasa mig ur sängen och laga lite frukost innan det är dags att packa väskan med (varma) kläder! Ha det gott allihop! Kram

• Vattuman

Hej hopp! Kikar in lite snabbt och visar ett livstecken. Klockan är för tidigt för att gå upp och maken ligger och sover så sött. Har haft en kväll/natt med en mage som känns som den ska sprängas när som helst. Är nog inne i en växtperiod som heter duga där kroppen inte hänger med riktigt. Visste inte vart jag skulle ta vägen igår kväll, spände såå. Ska ta in på ett spa imorgon och lyxa till det med lite mamma-massage! Ser jag fram emot, sen blir det Skåne en sväng följt av Bohuslän. Hur går det för er Liffan och Miss Star? Jag konstaterade precis att jag har 99 dagar kvar, vilket innebär att ni inte har alls långt kvar! Macpau - hör av dig om datum som passar för besök. Om jag inte är för långt bort kommer jag gärna, det var ju alldeles för länge sen nu...och det känns som evigheter sen vi satt på cafét vid kronhusbodarna! Mycket som hänt sen dess! Hoppas att Uno växer och frodas Tarda, liksom Vitsippas mage! kram på er!

• Vattuman

Hej på er!
    Tillbaka från landet nu!
    Allt är bra med mig och maggen.
    Spännande att det är bebbar på g när som helst!

Liffan: Jag gissar på den 10 aug, tjej (eller har jag missat att det är klart att det är en kille???), 3987 g och 51 cm. Så det är bara till att knipa liiite till..

Nu ska jag packa upp alla väskor och sen blir det nog en tur in till stan.

Kram på er!

• Vattuman

Helt enligt mina beräkningar - 3987 gram, och imorgon kommer tjejen!

skönt att det gick bra med UL, höll ni för ögonen eller såg ni vad det blir för en krabat?

• Vattuman

Meeen... Då är ju Liffan också diskad och ingen får vara med...

Jag hejar fortfarande på idag!

Jobba jobba jooobba! Öka takta sista kvarta! Sassa brassa mandelmassa! Heja heja heja!

Svar på tråden Ivf våren 2010 i Göteborg-1a barnet?