Ivf våren 2010 i Göteborg-1a barnet?
Nu är magen tillbaka på normalkurvan, känns bra.
Nu får ni som inte gissat skynda er så ni inte missar de sista chanserna att vinna en ärofylld seger!
Nu är magen tillbaka på normalkurvan, känns bra.
Nu får ni som inte gissat skynda er så ni inte missar de sista chanserna att vinna en ärofylld seger!
I fix...
Vitsippas bebis:
Liffan: tjej ( ), 18 oktober, 50 cm, 3260 g
Miss Star: Tjej, 16 oktober, 49 cm, 3 420 g
Juristen: Tjej, 20 oktober, 51 cm, 3399 g
Kissie: Tjej, 24 oktober, 48 cm, 3950 g
Macpau: tjej, 22 oktober, 49 cm, 3190g
Tarda: tjej, 21 oktober, 2780, 48 cm
Juristens bebis:
Liffan: kille (jag hoppas ju på tjej men alltså...), 17 oktober, 52 cm, 3940 g
Miss Star: Tjej (nu gäller det!), 20 oktober, 49 cm, 3 620 g
Vitsippa: Kille, 18 oktober, 51 cm, 3530 g
Kissie: Tjej, 25 oktober, 52 cm, 4025 g
Macpau: kille (annars är det nåt skumt med SU:s utrustning...) 22 oktober( det vore superskoj om du och Vitsippan födde samma dag!) 51cm, 3450g
Tarda; tjej, 21 oktober, 3720, 52 cm
Jag håller också tummarna för en torsdagsbebis, eller ännu hellre onsdagsbebis...
Blev sugen på cupcakes precis, undrar varför...
Igår inhandlades en amningsbh, så nu tror jag att det mesta är nerpackat...bara väntan kvar...känns låååång...
Hur snabbt tog ni emot besök förresten? Hade varit intressant att höra. Tycker det är svårt det där, just nu vill jag bara vara själv...
Kram och hoppas att alla får en härlig dag, trots ovädret...
Här är det lugnt idag också...
Hur är det för dig Vitsippa?
Tack för svar om besöken, känns som att det alltid finns vänner eller släktingar som tar illa upp om man nekar dem tillträde...
Kram
Sorry... Inga barn här iaf...
God förmiddag!
Ska ut och gå i terrängen nu, hoppas på att mini vill ut efter det!
Hoppas ni får en härlig söndag!
Kram
Nästan 2 timmars promenad i backig terräng --> händer inte ett skit.
Usch vad tradigt det här börjar bli... Ska till bm imorgon igen, får se om det hänt nåt...
Nästa vecka bara måste det ju ske, annars blir jag toookig!
Tillbaka från bm...
1 cm till, men nu trodde hon inte att det fanns plats så mycket mer där inne (ligger mitt på mittkurvan ändå, så det är ju tur att jag inte ligger över). Huvudet ligger nu långt ner "nere vid knäna", och hon sa till bebben att det är dags att flytta ut från den trånga ettan och ut till oss där det finns mycket mer plats . Får hoppas att h*n lyssnar mer på bm än på oss...
Hon tyckte dessutom inte att jag skulle anstränga mig så mycket mer utan bara vila.
Magen har ju varit konstant spänd hela helgen, vilket kanske indikerar att man ska ta det lugnt...
Jäpp jäpp, hon skulle ringa och boka tid för igångsättning nästa tisdag eller onsdag iaf.
Sen bokade vi in ett nytt besök på måndag, hoppas verkligen inte att jag behöver gå dit igen.
Det där med god mat verkar ju inte heller ha hjälpt, i lördags åts det både fantastiska älgfärsbiffar (lunch) och himmelsk kungsflundra (middag), samt efterrätter efter båååda.
hoppas att ni får en härlig vecka!
kram
Nu har det iaf hänt något, slemproppen har lossat. Men det behöver ju inte betyda att det händer något för det. Men ändå...man får glädjas åt det lilla...
Hur går det för dig vitsippa? Blir det fredag tror du?
Kram på er!
Hoppas på det...