• Kissie

Ivf våren 2010 i Göteborg-1a barnet?

Jamen vad häftigt, vill också passa på att tacka för en toppen fredag.. Så skönt att komma hemifrån lite...
    Vi passade på att ut och åka lite igår i hopp om att bebben skulle vilja vibrera ut, men det gav bara en natt med dålig sömn och samma besvär som tidigare även om dagen i sig var mysig...

Hoppashoppas Liffan har åkt in och är på G nu :)) Tycker absolut att det är dags nu Flört

• Kissie

Grattis Liffan till liten Macpau det kommer nog inte bli lätt haha är du som står där med kniven i högsta hugg när hon börjar dejta 0:) Miss Star nästa vecka då gäller det Bm fick en återbudstid över imorgon som jag fick, vilket gjorde att vi nu fortsätter avvakta.. Suck.. Till och med så gubben nu tyckte att det var en förbaskat seg bebis vi har..

• Kissie

Inatt/denna morgon hände något nytt, så nu är jag tacksam över besöket som inväntas hos BM om några timmar Oskyldig

• Kissie

Hej på er, jag slänger in en gissning på Miss Star som ni gärna får lägga till åt mig. Pojke, 49 cm, 28 aug, 3945 gr det kan ju inte bara bli annat, flinar. Liffan det låter som ett dunderjobb som du tagit dig igenom, helt fantastisk. Grattis än en gång! Själv åkte jag som sagt till Bm en sväng i tisdags för en kontroll, hade vaknat kl 6 av blod som kom, sen rann det lite vatten.. Men det visade sig vara slem bara.. Satt på vagnen med regelbundna värkar till bm som sa skynda dig hem nu så du inte föder här. Åkte hem badade, åt glass åkte in till fl kl 14.30, öppen 1 cm, åt panodil och fick ett bad upptappat kl 17.20 där låg jag till 18.20 sen ville jag ha lustgas och fortsatte bada med den till 20 då tvingade de upp mig för att gå, sen vet jag bara att jag helt plötsligt bada i sängen kl hade passerat 00 och jag tänkte fän nu hinner jag inte få nån bedövning. 00.31 den 17e blev vi föräldrar till en liten Malou 4008 gr, 51 cm. Fick 2 bristningar som syddes men klarade mig annars bra.. Ska åka hem imorgon, har verkligen passat på att njuta av färdig mat, eget rum och smidigheten att bara behöva trycka på en knapp när man undrar över något.. Men ska helt klart bli skönt att komma hem igen återkommer när vi installerat oss.. Kramar

• Kissie

Tycker att det känns himla avkopplande att få släppa en tår emellanåt Glad Är så himla trött nu och jag inser verkligen guldläget i att pappan får vara hemma 10 dagar...

Jobbigast är definitivt tröttheten i ryggen som kommer hela tiden, vill ju helst bara få ligga ner.. Här hade vi dessutom bestämt, inga besökare, men de dimper in oinbjudna så det var ju inte så lätt, eller så är det jag som är för trött för att ta tag i det...

Hade premiärturen med vagnen igår, det är allt lite speciellt Solig

Går allt bra för dig Miss Star ??

Gissa Miss Stars bebis:

Vitsippa - 26 augusti, pojke, 51 cm, 3850g..
    Liffan - 1 sept, pojke (för att allt annat vore mot statistikens lagar ), 49 cm, 2950 g
    Juristen - 2 september, tjej (nej - ingen kille - måste ju följa trenden i vår tråd...), 50 cm, 3650 g
    Kissie - 28 aug, Pojke, 49 cm, , 3945 gr

Kramkram

• Kissie

Uj vilken dag, hade toppen mys med lillebror och mamma som kom förbi, så underbart att se dem, och mat hade de med sig Solig.. men en liten som var ganska gnällig, så trött blev man när de åkt... Så imorgon ska jag inte göra något mer än mysa med M.

Jo ska ringa MVC så de får titta på dessa stygn inom kort för det sticker och skaver så jag grinar så fort jag varit uppe och rört mig lite, känns inte som det ska vara så... Men allt kan ju inte få gå som en dans och sambon ser ut som ett frågetecken när tårarna sprutar... Gråter

Ja snart är detta året till ända och ytterligare några bebisar som anlänt ska bli så spännande Glad 

Kram på er.. 

• Kissie

Hoppas det har kommit något nu :)) Väntar med spänning Miss Star.

Ringde in för mina stygn och de rådde mig att ringa tillbaka nästa vecka (det har gått lite för kort tid för att de skall ta bort stygnen) och jag beskrev hur det såg ut så ingen risk för felläkning iaf. , på MVC hade de ingen läkare... Så på måndag skall jag ringa och prata med dem igen... men jag tar det lugnt här hemma helt enkelt.

Liffan: Ja pengar kompenserar ju inte alltid det man har tagit sig igenom, men är ju alltid gott att få in lite extra på kontot.. Men skönt att Knytet går upp i vikt som hon ska så inte det krånglar.

Vad härligt med så underbart tidiga mornar Juristen Cool

Tarda visst är det mysigt att kunna se hur de tyr sig till de som är närmst Solig

Nu ska jag blunda en stund innan lillan vaknar igen..
    Nattinatti

• Kissie

Vad fint med Alma Jag hade ju redan bestämt mig för namn om det nu skulle bli en tös och gubben stod där med tårar och sa det är en liten Malou (han var ju så tveksam) Vi har mkt regelbundna tider, men väldigt lite tid till att göra något annat än att hålla i M för hon vill vara nära hela tiden.. Tycker kvällarna är lite jobbiga när man ammat 5 ggr på en timma innan hon är nöjd.. Och då sitter jag ändå i gungstolen och är väldigt lugn.. Börjar bli dags att se över ett bra träningsschema för rygg och armar iaf. Ska bli så skoj när vi träffas och få se alla flickor och ev en pojk

• Kissie

Tarda: Jag har faktiskt bara provat MT 2 ggr. kändes som att hon var för liten och ömtålig först Skäms sen lyckades jag inte knyta den riktigt första gången.. Idag provade jag och lyckades mycket bättre tog mindre än fem minuter så hade hon slocknat, underbart. Känner mig dock lite osäker på grodställningen... Kanske bara är jag som fått för mig att jag mosar henne Oskyldig. Hon sov ju trots allt.. Hur länge vågar man ha dem i dessa bärdon nu i början? Kan nog bli en trikåsjal också lite längre fram just för att de går att ha färdigknutna.

På fredag är jag inbokad för kontroll av mina stygn iaf. alltid något som går framåt. yey

Nu känner vi oss redo att så smått börja varva våra blöjor med tygisar, så får vi se hur det går..

Svar på tråden Ivf våren 2010 i Göteborg-1a barnet?