Ivf våren 2010 i Göteborg-1a barnet?
Mens...
Mens...
Jag har haft en riktig depparehelg, men nu börjar det kännas lite bättre. Tack för alla tröstande ord!
Ytterligare ett litet bakslag kom när jag ringde SU i eftermiddags. De har tid för FET först vecka 37-38 så att det stämmer med min cykel. Det är ju evigheter tills dess...
Nu försöker jag att se fram emot en lång sommarledighet, både från jobb och från IVF. Jag loggar nog ut härifrån för ett bra tag också, tror jag.
Lycka till alla ruvare och ha en riktigt skön sommar allihop! Kram till er alla!
Hej allihop!
Så var det väl dags att vakna efter sommardvalan, även för mig... Vad söta ni är som efterlyser mig och tack för sms Macpau! Men tänk vad roligt det hade varit att se er allihop i svarta trikåer och nylonstrumpor över huvudet, smygandes runt i kvarteret. Hahaha!
Och vad det har hänt saker i tråden! Först och främst jättegrattis till MissDrutten för plus! Grattis till er andra också, som har köpt hus, gift sig, spray- och sprutstartat (glömt nåt eller nån?)! Kram till er alla!
Jag har haft en skön sommar med mycket husrenovering men också kajakpaddling och en och annan stund i solstolen med en bok eller ett korsord. Har försökt att ta så mycket ledigt man kan från barn- och ivf-tankar och det har funkat ganska bra faktiskt och jag har kunnat njuta av att umgås med andras barn. Men, jag har ju saknat er förstås!!!
Just det, jag hänger gärna med och fikar också och lägger till mig på listan:
Det gäller alltså: Fika onsdag 11/8 någonstans i Göteborg (kanske runt 17 tiden?)
Delta tänker dessa göra:
Miss Star
Macpau
Tarda
Finiz (kanske)
Liffan
Vitsippa
Macpau: Skönt att höra att det gick bra med sprutan, så som du har bävat inför det! Du skall se att du blir av med din sprutfobi på köpet!
LVHM: Träning ja... Det var ett dåligt samvete hela våren för mig men under behandlingarna slutade jag faktiskt bli att mana på att jag borde, borde... Nu peppar jag mig själv för att komma igång med träning igen, för jag vet att jag mår så mycket bättre då, och då klarar man nog behandlingarna bättre också? Träna om det känns bra, men kanske inte rätt tid att starta "det nya livet"?
Jag vill också tacka för igår, det var supertrevligt! Och hoppingivande att få se Tardas fina bula!
Idag blir det tidig hemgång från jobbet. Jag skall ge mig på väggarna därhemma med sandpapper och spackel istället. Det värsta är att spackellukten påminner väldigt mycket om eftersmaken av sprayen... Akta er för Nordsjö Sadolin alltså... Det tog ett tag innan jag kom på varför jag hade så ont av lukten medan sambon inte tyckte att den var alls farlig.
Grattis Macpau, verkligen skönt att höra att det gått bra idag. Nu håller vi tummarna för att flera av dem klarar sig till på onsdag och du får tillbaka ett riktigt guldägg!
Miss Star: Jag fick ockå ganska ofta en droppe som hängde kvar. Intalade mig att det inte var någon fara, och kroppen svarade ju som den skulle.
Lycka till på husvisningen Tarda. Har ni tittat på många?
Grattis LVHM! Det var ju jättebra resultat! Och skönt att de lyckas styra åt det håll de vill!
Tarda: Jag är också nyfiken på huset! Stor härlig trädgård???
Jag instämmer för övrit i den stora fredagslättnadssucken! Nu börjar det lukta gott från ugnen också, så snart är det mat!
Kram och trevlig helg till er alla!