Ivf våren 2010 i Göteborg-1a barnet?
Frikadellen - kul att se dig! Skönt att ni fått ett datum, det känns ofta lättare då!
Liffan - Tack för dina tankar! Lycka till på ditt vul imorgon, hoppas att du får se många fina blåsor.
Macpau - Ja, vad var det med mig idag egentligen...? Haha! Man kan inte hålla ordning på allt!
Vi klarade av både inskrivning på mvc och vul på SU idag. Och visst fick vi se ett litet hjärta som slog! Så fantastiskt att se! 10,5 mm lång och full aktivitet! Tyvärr var det ingen av mina favoritläkare vi träffade och det hela gick väldigt fort, inga ord i onödan! Jag hade gärna tittat lite längre på skärmen och fått lite mer förklarat och visat för mig, men både sambon och jag var nog för tagna av situationen för att få ur oss några vettiga frågor. Men jag har aldrig tidigare haft ett så stort leende på läpparna när jag lämnat kk-byggnaden... Jag hoppas verkligen att ni alla får uppleva det, hellre förr än senare!
Barnmorskan på mvc var däremot hur gullig som helst, så det känns jättebra! Väldigt omtänksam, lugn och verkade ha ordning på saker och ting.
Snart helg och söndag! Ska bli kul att ses!