• Kissie

Ivf våren 2010 i Göteborg-1a barnet?

Hej tjejer,

Det verkar som att vi får gå på genetiken.. Så då behöver man inte oroa sig alls för att det skall komma något inom den närmsta tiden.. :)

Annars mår jag bra, sitter hemma och tar det lugnt eller promenerar runt med vovven i solskenet, härligt...

Gissa Liffans bebis

Miss Star: 3 augusti, pojke, 3 456 gr och 51 cm
    Macpau: 4 augusti, pojke, 3750 gram
    Tarda: 5 augusti, pojke, 4065 g och 53 cm.
    Kissie: 8 augusti, pojke, 4395 gr, 52 cm

• Kissie

Liffan: Tänk att det skulle sluta där. Bäst före datum har passerat hihi

Ja eftersom vi inte sets på hur länge som helst då jag varit bortrest eller jobbat hmm så bjuder jag på en bild av magen i mitt bildgalleri Drömmer inte för att jag tror att det underlättar gissandet men iaf. 
    Är så glad för att magen blev förevigad trots allt...

Skönt med svala nätter som gör att man piggnar till och sitter uppe alldeles för länge Cool

Kramkram

• Kissie

Åååh så spännande, jag går bara och väntar på att det skall hända något drastiskt i träden igen..
    Svamp plockning verkar inte så tokigt tycker jag.. kanske är det man ska ge sig på nu när man sitter hemma...

Miss Star: Jag håller med om att det kan bli sent att ta fler bilder, tjejen som tog våra ville komma tillbaka i tisdags för att ta fler, men då tackade jag för mig nu när tom bm ojade sig över mitt runda ansikte och all vätska..  Så hoppas era blev fina med Glad

Liffan: känner du något alls?? på nätterna kanske så nyfiken Drömmer

Hej hopp så länge..

• Kissie

Jisses har trott att det är söndag i två dagar nu men här verkar lugnt.. Blev så besviken idag när jag vaknade tidigt och inget hänt över huvud taget.. Alla känningar har avtagit, inte en sammandragning på flera dagar.. :-/ Det gör inget om den vill komma på måndag alltså, så trött.. Hur mår du Liffan, blir det en lugn helg? Kram

• Kissie

Vad är nu detta jag läser, här har man gått och väntat på att dagens datum skulle ge resultat precis som alla andra i tråden... Flört 
    Själv har jag blivit runtvallad i skogen av grannen som tyckte att det var dags nu.. Så i spöregn och åska har vi vandrat omkring fram och tillbaka, det har visserligen gjort magen hård som en fotboll, men inte mycket mer Cool

• Kissie

Miss Star nu är det inte långt kvar tills vi sätter upp gissningslista för dig med Flört 
    Härligt att datumen springer iväg.. Jag förbereder mig för en intervju imorgon, något skall man ju sysselsätta sig med så här i väntans tider Cool

Speciellt i detta pissväder, ägnade gårdagen till att springa upp och ner i trapphuset med tvätt i hopp om att det skulle sätta lite fart på flytten, men inte då.. Får bli en snabbpromenix med Vovven i regnet denna dag...

Gubben bestämde sig för att nästa vecka var en bra vecka för bebisankomst så han hinner förbereda sig hihi vad har de övriga 9 månaderna varit till för... Glad

• Kissie

hmm, känner mig själv lite sugen på en utflykt imorgon :) Skulle vara trevligt som omväxling om inget annat händer.. Vilken tid hade ni planerat att ses isf? 

Natten som passerade var vedervärdig i vilket fall, om det var nervositet inför dagens intervju eller om det berodde på räkan det vet jag inte (tippar på räkan) för jag hade så ont och bara låg och vände o vred mig i bingen och vaknade alldeles kallsvettig av smärta... Men var hos BM för extrakollen och allt var tipptopp, så har den inte kommit innan måndag så blir det att boka in igångsättning på lördagen eller måndagen efter... 

Intervjun kändes jättebra den med, nu är det bara till o hoppas att de kommer ihåg mig, var välkommen att återkomma nån månad innan jag var sugen på att börja arbeta igen så de kunde se om det fanns nån tjänst tillgänlig, det lät ju inte så tokigt... Bara att hålla tummarna för det.

Förresten, råda eller gunnebo? Glad

• Kissie

Det finns ingen möjlighet att man kanske kan sluta upp i den där bilen till Råda??
    Jag tar med något överraskande ;)) haha vi får se vad det kan tänkas bli.

Annars är 12 en bra tid :)) 

• Kissie

Eller kan någon av er skicka sitt mobilnummer, ifall jag virrar bort mig på vägen (sånt har hänt förut)
    Såg att det inte var så svårt att ta sig till Mölnlycke centrum Skrattande 
    För i så fall ses vi imorgon, ska bli jätteroligt att se er igen.

Nattinatti  

Svar på tråden Ivf våren 2010 i Göteborg-1a barnet?