• Kissie

Ivf våren 2010 i Göteborg-1a barnet?

Gravid Tycker bilden sammanfattar resultatet..

Jag kunde inte hålla mig en dag till, så nu blir det UL den 21/12. Hoppas verkligen att det finns något därinne då, ingen överväldigande glädje som infunnit sig vare sig hos mannen eller mig själv, ni vet ju att man nu funderar över hur det skall gå och så.. men det kommer.. :))

Är det bestämt fika denna söndag ??

Kram
  • Kissie

LVHM;  Alltid lika tråkigt... Obestämd  Styrke Kram!!

Miss Star: Jag har ju faktiskt inte träffat någon av er ännu, så jag ser fram mot söndagen med spänning.

Så vi ses då :))

• Kissie

Jag kommer bli lite sen vädret är ju som det är så jag trillar väl in en timma efter er andra.. Kram

• Kissie

Jag håller med fullständigt och tackar för en trevlig eftermiddag var jätte roligt att se er..

Kramar

• Kissie

Hej tjejer, kom hem i fredags efter 4 intensiva dagar i Malmö och har väl mer eller mindre sovit i skolböckerna under helgen Oskyldig Så här har varit full rulle ändå.. Vi går bara och väntar på att det skall bli den 21a så att vi får veta om det verkligen finns ett litet pyre i magen.. för nu ska man ju må illa och hela den biten, men inget, är mest bara trött.. Men vi ruvar på hihi Mannen har nog börjat komma lite till insikt, varit så mysig när vi pratat i telefon och ja han verkar mest gå omkring och mysa för att då o då fråga om det inte kommit nån mens ännu Flört

Trevliga bilder som blivit utlagda Macpau Solig Det är väl lite sånt vi behöver som kan värma upp nu när det går så mycket upp och ner i tråden. Önskar att tiden spinner iväg för alla som går och väntar på att få starta, sluta och allt mitt emellan..

Så hoppas nu alla tar det lugnt inför julen, stannar upp och njuter lite av att bara vara...

Kramkram

• Kissie
    Liffan; det är nog de känslor du beskriver som jag försökt att sätta ord på om overkligheten i det hela och att sedan få berätta om det lite mer offentligt.

Miss Star; Nu är det söndag snart och mina tummar är snart blå, klämt lite hårdare för var dag hihi

Miss Drutten; Jätte roligt, haha tycker om sådana historier.

Vitsippa76; Någon gång måste ju huvudet komma ikapp det med, skönt att du mår bättre och får dricka massor av glögg nu i juletider.

Allmän fråga; väntade ni till efter VUL med att ringa mvc??

Har liiite svårt att inget berätta för någon, har tackat nej till Glögg, pepparkakor, vin you name it.. Borde inte vara så svårt men jag och grannen myser med detta väääldigt ofta, inte lite suspekt...
    Imorgon ska jag på partaj med bästa vännerna, den blir allt aningen klurig den med.. inte vill jag sitta hemma bara för att.. Illamåendet har börjat komma lite från och till men inget anmärkningsvärt, men oj vad man sover. hmm (och magen är inte vad den borde..)

Kram på er..
  • Kissie
    Miss Star Helt Underbart!!!! Grattis Grattis!! Massa Kramar Solig

(Liffan, man kan äta pepparkakor, men de smakar pyton just nu)
  • Kissie

Hej tjejer, positiva tråden här :))

Gårdagens VUL gick jätte bra en liten 10,5 mm räka fastnade på bild och sambon går omkring som en solstråle. hihi själv sover jag heela tiden.. Så nu har vi berättat för de närmsta.. Glad

GOD JUL på er.. Kramkram

• Kissie

Det var väldans vad mycket som hunnit hända över julen =)
    Bara positiva saker som startat upp inför 2011 hihi

Själv har jag gått från att inte känna något till att må pyton även om det är bättre än andra som får krama porslinsholken. Men så glad jag är över att vara student i detta virrvarr, att jobba en dag innebär att ligga utslagen nästkommande dag. Så nu våndas jag över de kommande veckorna med praktik på schemat. puh

Satt och läste igenom allt man skrivit från inskrivning till nu i böckerna, och konstaterade hur jobbigt det verkligen varit det vi gått igenom. BIG STAR till oss alla för vårt kämpande !!

(Borde börja träna igen också har redan gått upp 4 kg av allt småätande för att slippa må pyton- hua mig)

Tänker på er tjejer.. Kramkram

• Kissie

Jag får säga Grattis tjejer, till lyckat VUL och mirakelplusset Solig

Vilken tuff vecka detta varit åkte på den där super och dunderförkylkningen lagom tills jag skulle bege mig förra helgen, den tillsammans med det naturliga tillståndet av illamående har verkligen känts tipp topp och pliktrogen som man är så har praktiken fått fortgå ändå.. Nu hoppas jag att helgen snart skall vara över och med den förkylningen...

Macpau du har säkerligen helt rätt i att det är ok att rulla fram i slutet hihi men jag har haft sån viktnojja innan och kämpade så hårt för att nå målvikt så skedde detta lilla mirakel när jag äntligen blivit så nöjd med mig själv det har nog inte sjunkit in riktigt ännu...

Hoppas ni har en toppenhelg att njuta av :)) Jag är iaf hemma hos mina föräldrar och blir lite ompysslad i allt elände Flört

Kramkram

Svar på tråden Ivf våren 2010 i Göteborg-1a barnet?