Macpau skrev 2010-03-02 14:44:18 följande:
Tjejer jag har ett förslag-vad sägs om en fika tillsammans? Jag brukar träffa 2 tjejer från fl emellanåt och tänkte att det kunde vara roligt at träffas & prata över lite fika?Jag tänkte kanske om ett par veckor, när det är lite varmare (typ april,maj?).Jag vet inte, men hör av er om det låter som en idé! Ju fler man är, desto längre framförhållning behövs ju...kramar:)
Jag vill gärna fika! men Macpau: det är varken april eller maj om ett par veckor, du optimist där! maj känns väldigt avlägset... jag tycker snarare slutet av mars, början av april men är helt med på att planering behövs...
Kul att ni hade kollat och beställt material samtidigt! snacka om synkade! jo många år är det ju i vilket fall... Jag vill också vara gravid helst men jag tyckte faktiskt att adoption kändes närmare och lite lockande när man gick in och läste och kollade på bilder från barnhemmen. men det blir en dyr historia om det blir adoption så man kanske borde börja spara när man ändå ställer sig i kö...
Stella Kardunn skrev 2010-03-02 15:51:45 följande:
Känner samma sak som dig (och Macapau), jag är inte heller riktigt där, jag vill ha ett eget barn och blir rätt sur när folk så "lättvindligt slänger ur sig"...."men ni kan ju alltid adoptera"...för det första, som sagt jag vill ha ett eget barn och för det andra, som de nog vet om de tänker efter lite, det är inte BARA att adoptera heller! *aarghh*Men det är nog som ni säger, man borde ställa sig i den kön med, för visst är det väl så att 40 år är någon slags magisk gräns? och är kön 3-4 år, är vi farligt nära redan nu...*suck*Är det förövrigt bara jag som är så knäpp och går in på graviditetsuträknaren varje månad precis innan mens och räknar när "min bebbe" ska komma?
Haha! Gör exakt samma sak! enormt störande och bidrar inte alls till att jag brukar må bättre kring mens. "du är nu i vecka 3+5..." det är så nära gravid jag någonsin varit.