Vitsippa76 skrev 2010-11-24 20:21:54 följande:
Hej på er!
Förlåt om jag har gjort er oroliga när jag inte har visat några livstecken här! De sista dagarna har jag haft sjukt mycket att göra och dessutom datorkrångel, har blivit utslängd från nätet hela tiden. Nu är det i alla fall bra, både med mig och datorn! Men slutet av förra veckan var lite av en rysare. Bruna flytningar höll i sig till lördag morgon och sedan försvann de. Jag gick som på nålar hela tiden, och är väl fortfarande inte helt lugn, men på fredag skall jag till läkaren på mvc och då får vi göra ett vul. Därefter kan jag förhoppnngsvis bli lugn och glad igen...
Liffan - Jag tycker att det låter väldigt positivt! Jag har gjort flera tester som varit negativa, och då har det aldrig dykt upp några streck, inte ens efter en halvtimma! Jag håller tummarna stenhårt för nästa test!
Miss Star - Härligt att det går framåt för dig! Håller tummarna för att det ser finfint ut imorgon!
Jag måste tyvärr dra mig ur nästa träff. Just den dagen var enda chansen för att samla familjen för lite kalas. Alltså, uppdaterad fikalista:
Afternoon tea 5/12 kl.14:00:
Macpau
Miss Star
Liffan
Juristen
Tarda
Härligt att ha dig tillbaka! Skönt att höra att du mår bra men tråkigt att du missar fikaträffen...nästa gång så!
kram