Tarda skrev 2010-05-05 20:53:02 följande:
Inte ännu, imorgon är det dags. Anledningen till att jag började på cd1 är att min cykel är oregelbunden, kan vara 28-36 dagar. Då vet man ju aldrig riktigt om man lyckas träffa cd21, alltså är det säkrast att sätta igång när mensen kommer. Jag visste inte ens att det inte var den vanliga varianten, blev förvånad när jag läste om att starta på cd21 här. Det jag inte förstår är att jag hinner bli lika nedreglerad fast jag sprayar en vecka kortare, kanske borde fråga om det.Ser fram emot bitch, whine, wine and dine om några veckor Jag har både spray och sprutor precis som du, bara sprutor blir korta metoden och den är inte standard på SU. Jag börjar med 125 puregon per dag.
jaha du ser, ibland undrar dom om dom vet vad dom pratar om. tycker för det mesta att man får reda på mer här än inom vården hahaha
jag ska sprutamed 112.5, är det lågt?
jag harju egen äl och ganska exakt cykel så kanske därför jag får lägre? vet ej men i vårt fall så är det manlig faktor occh dom kanske inte vågar ge mig mer.. sen vet man ju inte.. jag ska börja på detta men den dosen kanske höjs efterhand