Ivf våren 2010 i Göteborg-1a barnet?
Det gick jättebra men bara fem ägg. Uppdaterar från sjukhussängen, just because I can. Återkommer med mer info sen. Kram kram
Det gick jättebra men bara fem ägg. Uppdaterar från sjukhussängen, just because I can. Återkommer med mer info sen. Kram kram
Finiz: hoppas bara det är skrämselpropaganda och att du testar plus snart!!
ÄP idag gick verkligen över förväntan! ingen grön liten tablett heller, macpau . jag kände mig rätt lugn och morfinet (eller vad det nu är) var ju alldeles strålande så jag kände inget alls. men som sagt blev det bara fem ägg så nu hoppas jag att de är av ypperlig kvalitet och att spermierna tycker om dem. sov typ två timmar i natt så idag har jag bara legat i soffan nerbäddad och min sambo stekte pannkakor och köpte godis innan han gick till jobbet så jag har haft en jätteskön dag. ni vet en sån där dag när man fick vara hemma från skolan men inte var riktigt så sjuk att det egentligen skulle behövas så man kunde liksom njuta av det.
och tack för trevligt fika igår! jag skriver upp mig för nästa gång:
Afternoon tea 5/12 kl.14:00:
Macpau
Miss Star
Liffan
Hej tjejer,
här var det lugnt idag.
har jobbat hemifrån idag - vädligt lyxigt även om jag inte har känt av något från gårdagen. blir arbete hemifrån även imorgon så kan jag bryta ihop i lugn och ro om de skulle ringa med tråkiga nyheter.
hur är det med er andra?
ha en fin kväll!
Tack för era tummar! Var så nervös hela förmiddagen, trodde jag skulle spy! Men de ringde inte förrän efter tolv och då tappade jag nästan andan. Men de ville bara byta tid. Summa summarum; nu är jag ruvare! Det blev tre befruktade men två delade sig inte optimalt så en till mig men inget till frysen vilket ju känns tråkigt. Men jag är glad att det blev en till mig iaf. Jag tyckte nog ET var det obehagligaste hittils, de hade lite svårt att hitta rätt så de höll på ett tag innan de lyckades få in katetern. Nu börjar den långa väntan. Det känns så konstigt, jag känner mig inte så glad och förväntansfull som jag tycker jag borde...
Vitsippa: vad skönt att jag inte är ensam! just tom var ett väldigt passande ord. jag var också helt slut efter dålig sömn de senaste nätterna så det blev en timma på soffan när vi kom hem och nu mår jag mycket bättre och känner mig bättre till mods.
Macpau: krya på dig!
Miss Star: trevlig kväll .
Hej tjejor!
MIss Star: Härligt att mensen kom igång! att den ska bråka så... när är det du ska på uppstartsvul? Hoppas helgen varit bra med besök och skojigheter!!
LVHM: lycka till imorgon!!
Macpau: gött med rensning!! det kan alltid behövas...
Här ruvas det på. första dagarna hade jag ganska ont och kunde inte riktigt skratta. vet inte om det beror på deras bråk med min livmodertapp eller att jag struntade i att fukta vagitorerna för när jag började fukta dem så blev det mycket bättre. annars inte så mycket känningar. ibland kanske det drar litee i livmodertrakten, lite ömma bröst och just i denna minut kom lite illamående. så som det ska vara med progesteron gissar jag. har fungerat ganska bra psykiskt än så länge men jag gissar att den verkliga prövningen tar vid den här veckan...
hoppas ni alla får en fin vecka!!!
kram
Good morning!
Fantastisk morgon!! härligt!!
LVHM: stort lycka till idag!!!
Juristen: kul att du kommer även nästa gång!! har du lyckats locka fram den där sablans mensen?
Vitsippa: hej hej! det får bli tjuvtestning innan - mest för att kunna göra det hemma och tillsammans med sambon... så det får nog bli på onsdag nästa vecka, RD 14 tror jag att det är. det borde ju kunna ge ett ganska säkert utslag, såvida inte mensen redan har förstört överaskningen... Hoppas allt är bra med dig!
Miss Star: skönt att du är hoppfull iaf .
ha en fin dag allihop! själv skulle jag kunna tänka mig att vara ledig och promernera hela dagen. blir nog inte så...
kram
Hej,
LVHM: Nu håller vi tummarna stenhårt för att det blir tredje gången gillt!!!
Miss Star: skönt att allt såg bra ut! två veckor då! vi håller på att islänningen med det för jobbet passande namnet har rätt! Visst är jag utomlands men det betyder ju inte att jag inte tittar till er