• Liffan

Ivf våren 2010 i Göteborg-1a barnet?

godkväll!

Kissie: som sagt: även trötta filurer är välkomna!

Finiz: stort lycka till på lördag! nu håller vi tummarna att det är din tur!!

Miss Drutten: härligt med lite action! både från bebis och er .

LVHM: vad är det för tabletter du äter? hoppas att akupunktur ska göra susen.

Miss Star: oj vad med planer du har den 6! tur att det är AT så att det är något som lockar in dig till oss! Hoppas allt är bra med dig! tänkte mycket på dina röda naglar igår måste jag säga. kände mig lite inspirerad men orkar aldrig måla naglarna. det ramlar ju bara av hela tiden. men du har å andra sidan alltid fina naglar *avundsjuk*.

Vitsippa: sov gott!

godnatt!

• Liffan

Regn? vilket regn?

Miss Star: tack för smickret tillbaka . yes, blodprov på måndag. igår kom jag nog åt något med sprutan för jag har värsta blåmärket på det stället... men det gjorde inte ont så jag hoppas att modet ska hålla i sig till kvällen och att jag vågar ta sprutan då också.

även jag önskar trevlig helg!!

• Liffan

Hörni. jag har de senaste dagarna haft lite blodfärgade flytningar. väldigt lite men känns ändå konstigt. min mens tog slut fredags, jag hade lite efterdyningar under helgen men sen måndag och tisdag inget och, i samband med sprayminskning (för jag skulle säga att det kom onsdag dag) så har jag haft dessa flytningar. känns konstigt. känner någon igen det?

• Liffan

Hej alla fina!

Hoppas att helgen var bra!

Finiz: grattis till lyckat FET! *kramar om i nedstämdheten*

Miss Star: ja, jag tror nog att det var efterdyningar - har inte kommit så mycket mer sen dess så jag lämnar det åt sitt öde. Grattis till spraystart! nu är du igång igen!

macpau: välkommen hem! härligt att du är tillbaka - har saknat dig! Grattis till v 14, WOW!! men håll dig ifrån brun-utan-solkrämen....

Vitsippa: hej hej! hoppas allt är bra!

idag har jag lämnat blodprov och resultatet blev att jag ska sänka dosen något och komma tillbaka på VUL på torsdag. spännande...

kramar till er alla!

• Liffan

Hej tjejer!

Kissie: Hoppas att allt är bra med mannen! inte roligt när man får åka in på sjukhus och stanna där... Härligt att ditt sällskap nästa vecka!

Finiz: ingen koll på träning... önskar att jag kunde köra på som vanligt men jag undrar om jag kommer att göra det. nu har jag ifs inte tränat på tre veckor så fortsätter jag som vanligt så kommer ju inte hårda träningspass att vara mitt problem.

Miss Star: hur går det med sprayandet?

Kram

• Liffan

Vitsippa! hur har det gått? har tänkt på dig och hållt mina tummar!

Frikadellen: härligt att se dig här! skönt att ha nybesöket gjort och att det faktiskt finns lite förklaringar som är lösningsbara i det långdragna barnalstringsförsöken. fika på söndag d`?

• Liffan

macpau: yes, VUL imorgon. ska bli spännande. börjar väl kännas lite men inte alls så mycket. så jag hoppas att det ser ok ut imorgon och att de hade koll på vad de gjorde när de sänkte min dos...

• Liffan

Hej,

macpau: tack för fin vadslagning! Hjärta

Det gick väl ok idag. hade fem, sex äggblåsor i bra storlek men hon sa inget om att jag hade några mindre som skulle kunna växa till sig. jag tyckte det kändes lite men hon sa att det var precis lagom och som de ville ha det... men de sa ju faktiskt när vi var där på nybesök att 10 var optimalt så jag känner mig inte helt övertygad. men men... ÄP på måndag iaf och det känns bra.

kram kram

• Liffan
    Kissie och Frikadellen! skriv upp er nu

söndag 7/11 (dag)
    Liffan
    Macpau
    Miss Star
    Vitsippa
    Juristen
    Tarda

Vi ses alltså kl 14.00 på restaurang ETT som ligger på Avenyn 1. Jag har bokat bord för åtta så det finns fortfarande platser kvar.

ska bli kul att ses! ser fram emot se de nya magarna på Macpau och Vitsippa! och att få lite extra stöd och pepp inför måndagens ÄP.

tills dess - trevlig helg!!
Svar på tråden Ivf våren 2010 i Göteborg-1a barnet?