Ivf våren 2010 i Göteborg-1a barnet?
Jursiten: NEJ, vad tråkigt!! stora kramar till dig!!
Miss Star: förstår din förvirring i detta. kan inte heller förstå vad som ska vara skillnaden. kan du inte ringa och höra med dem? lite försynt sådär...
Jursiten: NEJ, vad tråkigt!! stora kramar till dig!!
Miss Star: förstår din förvirring i detta. kan inte heller förstå vad som ska vara skillnaden. kan du inte ringa och höra med dem? lite försynt sådär...
Hej tjejer!
Hoppas helgen har varit trevlig!!
Vitsippa: GRATTIS GRATTIS GRATTIS!! gud vad roligt och vad glad jag är för din skull!! njut nu i Spanien även om jag förstår att det blir svårt utan de där vinerna och ostarna och skinkorna
Miss star och LVHM: hoppas mensen har visat sig och att ni kan börja räkna ner!
Macpau: oj vad ambiöst med så många middagsbjudningar- men väldigt trevligt! är lie avundsjuk, vill också lämna hösten för solen...
idag har jag börjat spraya. det känns bra men jag känner mig inte lika förväntansfull som jag har gjort de senaste dagarna, känner mig lite trött men det kan ju lika gärna bero på att jag inte sov jättemycket i natt. ska bli intressant det här...
kram på er!
Finiz: beklagar dödsfall i familjen - nästan alltid tungt. Kram
Trada: härligt med en sväng till familjen. gjorde en liknande i helgen också. mycket mysigt! ska för övrigt hälsa från gemensam vän .
Jag börjar få in snitsen på det här med sprutandet nu. lite framåtböjt huvud och ett bestämt sprut. men jag blir lite snorig efteråt så det känns som att allt rinner ut men men... det mesta blir väl kvar får man hoppas.
Vilken vacker dag vi har - glömmer nästan bort att jag inte gillar måndagar idag!
Kram på er!
Miss Star: sablans mens då! du som brukar vara så regelbunden... jobbigt med maginfluensa! krya på dig!!
det som är lite jobbigt med det här sprutandet är ju att man måste hålla sig vaken ända till 23... skulle mycket väl kunna tänka mig att gå och lägga mig NU. hur hårda har ni varit på 8h mellan? tycker att man borde kunna ta sprayen vid 22. vad tror ni?
känner mig för övrigt mer förväntansfull igen. min sambo har påmint mig tusen gånger idag om att jag ska spraya - "har du sch sch" (ett sprayande ljud)? snart är det väl dags för sch sch? får se hur länge entusiasmen håller i sig. kanske tills jag blir en bitch? .
Godmorgon!
Följde Tardas råd och sprutade genast efter ditt svar. så i sång kom jag. däremot vaknade jag halv fyra så ny är jag trött iaf...
skönt att se att det inte bara är jag som inte orkar vara uppe så länge...
HEJ fina flickor!!
har saknat er! och som fru tarda så riktigt meddelade så har jag varit en sväng i amsterdam bland andra ställen. mycket jobb och mycket trevligt. men skönt att vara hemma. sprayandet går över förväntan! känner ingenting än så länge och idag kom mensen eller vad det nu är. så enligt schema gissar jag.
härligt att läsa att ni mår bra!
vitsippa: underbart att det funkat!! klart de blev superglada!!
Macpau: hoppas ni har fått några sköna första dagar på smekmånaden! och att inskrivningen gick bra!
miss star: grattis till mens!
vill också träffas och AT låter jättemysigt. jag kan dock inte den 31/10. men jag har ifs lyckats vara med alla gånger så kan ni andra så kör på. Macpau, du skrev från 1/11, funkar 31/10 för dig? eller ska vi satsa på söndagen efter? ska forska lite på afternoon tea ställen iaf.
stora och varma kramar till er alla!
Miss Star: skönt att det inte bara är jag som blandar ihop det här med spray och sprut... när man har börjat med spr så kan det liksom gå vilket håll som helst. Amsterdam skötte sig bara bra även om det inte var lika vårromantiskt som förra gången. men jag gillar verkligen den staden!
Juristen: kul med start så snart! håller tummarna för att mensen ska hålla sig på mattan!
Juristen och LVHM: KUL att ni också vill komma!! då får vi se till att ta ett datum som funkar.
vi skulle ju kunna bruncha också. (de som träffat mig vet att jag är förtjust i mat ).
en liten fikalista:
söndag 31/10 (dag)
söndag 7/11 (dag)
Liffan
torsdag 11/11 (kväll)
ha en fin dag!
förespråkar för övrigt att inte ta fika den 31/10. Macpau kommer att blända er med sin solbränna. den 7/11 kanske lite har flagnat ändå...
Vitsippa: hormoner som kickar in eller bara mycket på jobbet ? kul att du också kan den 7/11!
Juristen: kul att du hänger på!!
lite lugn och ro ikväll. SÅ skönt!!
när börjar man känna av det här sprayandet? kan liksom inte tänka mig att jag ska komma så här lätt undan (även om jag inte klagar...)
Godmorgon!
Fredag
en helg hemma i stan för mig - ska bli skönt att vila upp sig lite! känner en analkande förkylning dessutom. hoppaas att vädret blir bättre än vad det varit de senaste dagarna bara...
kram på er!