Ivf våren 2010 i Göteborg-1a barnet?
Ja så kom de bruna flytningarna, tyckte att det kändes som mensen var på G förut idag.. Känns som att det är lite sent för en nid blödning.. suck Men jag får väl avvakta tills imorgon innan jag deppar ihop..
Ja så kom de bruna flytningarna, tyckte att det kändes som mensen var på G förut idag.. Känns som att det är lite sent för en nid blödning.. suck Men jag får väl avvakta tills imorgon innan jag deppar ihop..
Jag hann deppa ihop ikväll. Detta var mensen som hade sitt intågande. Ska testa imorgon bitti, bara för att. Men jag vet redan vad det kommer visa. Ingenting. Känner mig så himla tom o den jädra läkaren som inte ville skriva ut mina värktabletter för att jag inte behöver dem. Nu kommer jag få dras med denna djävulska värk hela helgen. Bitter man kan känna sig. Nattinatti
Hej på er tjejer. Ringde in till kliniken igår och bokade in ett preliminär datum för FET. Så v 44. Det kommer nog bli bra. Har bokat in lite partaj till helgen. Njutit av vin tillsammans med familjen helgen som varit. Nu ska vi slappna av och njuta Kram på er.
LVHM: Visst är det underbart att man kan få tiden till att gå långsammare, det är en fenomen få förunnat =)
Nu undrar jag över äl-tester. Har givetvis hunnit prova några under åren som passerat. Men ändå känns det viktigare nu att det blir rätt så man inte missar alltihop... :S Vilken sort ?? Underlig beslutsångest, hur många ska man inhandla räcker det verkligen med 7 st...
Grattis vitsippa, så härligt underbart! Hoppas resan blir fin med mycket avkoppling och att bara kunna njuta.. Kram
Jag funderar lite över hur de på SU räknar när man säger att man är regelbunden.
Enligt dem så skulle jag ha min mens den 20 okt. Men här på familjeliv skall jag ha den den 30 okt. (Vilket har stämt hittills varje månad.. diffa 10 dagar med sprystarten och diffar nu 10 dagar med mens. Så nu blir det till o ringa SU imorgon eftersom den planerade insättningen var v 44.. Har en känsla av att det inte blir något med det denna hösten.. Lite bitter är jag allt...
Fikalista
söndag 31/10 (dag)
Macpau
Miss Star
Vitsippa (eftermiddag, efter 15)
Kissie
söndag 7/11 (dag)
Liffan
Macpau
Miss Star
Vitsippa
Juristen
Tarda
torsdag 11/11 (kväll)
Ja nog vill jag delta den 7e. Men har så mycket kvällen innan så då skulle det vara en trött filur ni möter men det kanske inte spelar någon roll. Hihi
Hej på er tjejer!
Jag tappade fokus en aningen här kan man väl säga. Mensen kom och är snart slut ska väl få tummen ur och köpa äl tester så jag kan börja med det.. Blev flyttat till vecka 45 om allt går som planerat
Men gubben blev dålig förra veckan och åkte in på sjukan i lördags och har inte kommit hem ännu.. Så just nu är det som tiden står still... Bara väntar på att han ska bli sitt vanliga starka jag och hålla i trådarna... Är nog lite nollad av det blivit så här.. Men det blir nog bra till slut...
Roligt att läsa om planeringar, spray, FET osv. Är alltid upplyftande ..
Kram på er =)