Ivf våren 2010 i Göteborg-1a barnet?
Hej tjejer,
Hoppas allt är bra med er!!
LVHM: tänk vad kroppen är sammankopplad, fantastiskt!
ja, det kanske är svårt att bestämma på förhand. ÄP-dagen absolut hemma hela dagen och eftersom även jag sitter på en stol hela dagarna kanske även dagen efter. ang ET-dagen är det mer att jag inte vill vara på jobbet om ett samtal kommer som säger att det inte blir något. då vill jag liksom vara hemma och bryta ihop - inte framför alla kollegor. men sen är ju också frågan vad för typ av hemmavarande man ska vara, Macpau, du var ju sjukskriven vilket jag inte säger något om, men jag funderar ändå på om jag känner att jag kan vara sjukskriven. jag måste nästan höra med min chef när det närmar sig om min arbetsgivare har någon princip rörande detta. jag har ju semester och lite dagar att ta ut så det skulle kunna lösa sig ändå. ja, det är klurigt.
vi pratade lite om detta hemma igår och då sa min sambo att han skulle försöka vara med på ET om det funkade med jobbet. HALLÅ!! jag sa att om han inte såg till att vara med så kunde vi skita i allt och att jag inte tänkte ta en massa hormoner utan att han skulle vara med vid ett ev återförande. ok att han inte MÅSTE vara med (han har ingen fysisk funktion) men det är klart att jag vill att han ska vara med! jag var så arg!! han kan väl lika gärna prata med sin arbetsgivare om att det här är viktigt och att han vill få klartecken på ledighet även den dagen som att jag ska ta den diskussionen om ledighet. GRR. vid kommande tillfällen kanske jag inte tycker att det är lika viktigt att han är med (fast det tror jag) men första gången vill jag verkligen att han ska vara med.
kram på er!