JaMA08 hoppas ÄP gick relativt smärtfritt och att det blev många fina ägg så ni får ett riktigt toppenägg tillbaka idag! för det måste bli idag va?
Vitsippa va skönt att ni fick en härlig semestervecka, nu måste det vara VUL på gång snart va?
Juristen äntligen är den första långa väntan över snart, jag hoppas ni får se en riktigt fin liten ärta på onsdag!
Tarda he he jag småskrockade åt ditt inlägg och var såklart tvungen att googla Joolz direkt
och visst finns det kanske vissa likheter, men nää någon "kontorsstol" är det inte
Jag tror nog Macpau och Liffan låter dig gå bredvid jag...
Macpau jag hoppas flytten går bara bra, så ni får sjunka ner i soffan i nya huset i lugn och ro en stund ikväll.
Liffan med mig är det mest som vanligt, dvs jag känner ingenting och nu när det gått ett par veckor sen man såg det lilla Knyttet, får man tänka positiva tankar ibland. Ska också på bröllop, fast i slutet på maj, men ännu törs jag inte ens spekulera i vad jag skulle kunna tänkas ha på mig då. Jag får förlita mig på att det dyker upp några fina vår/sommarklänningar i butikerna framåt början på maj när man kanske vet lite mer.
I övrigt har en av mina mest uppmärksamma vänner nu lagt ihop för många kvällar utan vin osv så hon var tvungen att fråga rakt ut och sambon fick hör och häpna för sig att berätta för en av sina vänner i veckan, så nyheten börjar väl så sakta sprida sig.
Önskar alla en trevlig söndag trots det gråkalla vädret!