Ivf våren 2010 i Göteborg-1a barnet?
Hej!
Hej!
MacPau: jodå, du är på rätt spår. Jag minns att jag läste om din karriär. Vad var det som fick dig att byta yrke?
Grattis MissDrutten och lycka till med ruvningen! Jag håller tummarna här med.
Ojojoj, vad här skrivs. Härligt med lite aktivitet här i tråden igen efter helgen! Ska bli trevligt med fika imorgon!
Lycklig: Synd att du inte får tillbaka något ägg den här gången heller, men skönt at höra att du är vid så gott mod! Håller tummarna för att de plockar ut många fina ägg på fredag.
Jag tackar också för igår, det var himla trevligt!
Hejhej!
Jag har varit borta härifrån ett tag, här har varit lite kaos. Resa bokad på söndag och i veckan har det strulat med boendet. När det var löst kommer askmolnet från Island och ställer till det ännu mer... Frågan är om vi kommer iväg alls? Inte åker jag ensam heller, har ansvar för 30 pers, då är man inte så flexibel!
FrkSommar, välkommen tillbaka. Jag har tänkt på dig och undrat hur du haft det. Spännande att du har börjat spraya, om en vecka kommer jag efter!
Försöker - tråkigt att höra att du mått dåligt. Kram! Vi har en trevlig folkhögskola här ute jag tror att den har kurser i ekonomi, projektledning osv, men jag har inte så bra koll.
Liffan - ha det så mysigt i Danmark!
Och alla andra, trevlig helg på er också. Och snälla, håll tummarna för att jag kommer iväg på söndag. Gå gärna ut och blås lite på på molnen. Åt nordost skall de!
Nix, vi kom ju inte iväg, och japp, det är många besvikna att ta hand om! Tåg, buss, bil, vandring ner till Spanien, förslagen är många och unga människor är kreativa! Tyvärr blir vi nog helt och hållet hemma. Men, tänk om det här leder till att Försöker får till det riktigt bra och tänk om ni faktiskt lyckas den här gången, då är det absolut värt det! Håller tummarna för er! Det kanske är någon mening med alltihop ändå...