Liffan skrev 2010-05-28 21:23:06 följande:
Åh vad skönt det är med fredag! är så trött efter den här veckan. blev några glas vin med en kär, kär vän men snart blir det sängen. Macpau: håll oss lite uppdaterade snälla! annars kommer vi att undra ihjäl oss! men du får ha en fin sommar med ett underbart bröllop och lycksamt hormonbehandlande . mycket på g får man säga... försöker: alltid kul att se dig! skönt att de håller koll på dig med kontroller. hur kunde de se att du lätt blir överstimulerad? jag har fortfarande mens så nu har jag iaf gått över dygnet, det är ju bra... ha en jättebra helg tjejer!!
Detsamma
När läkaren gjort vul sa han att eftersom jag har så "fina och unga äggstockar med många äggblåsor" (hans ord) så fanns risken att jag kunde bli överstimulerad. Men de kontrollerar ju så vi får se. Har dock en kompis, kompis som de sa typ samma sak till och hon fick inga ägg alls, så på henne var det jätte svårt att hitta rätt mängd. Men jag hoppas det går bra när det väl är dags. Just nu känns det väldigt långt till v.37...men, men man får väl se det positivt att man har en vecka att gå efter. Jag tycker bara fortfarande det känns så märkligt att man ska behöva göra ivf när det inte är något fel på en....men, tur att det finns och man får väl bara gilla läget.
Skönt att din mens varit mer än ett dygn iallafall. Alltid nåt
Har du fått veta när du ska komma till su?
Macpau: Åh, så trist med mensen
Kroppen kan verkligen spela spratt ibland. Jag brukar inte ens känna efter längre för jag vet att det bara är kroppen som luras. Skönt att du kan tänka positivt och du har ju verkligen något fantastiskt att se framemot - ditt bröllop!!!! (inte alls avundsjuk
) Och snart ska du börja spraya, din resa börjar ju nu. Jag håller tummarna stenhårt för dig!!!!
Vitsippa: Lycka till idag!!!!
Kram kram