-
Jag kan inboxa dig om du är nyfiken vilket ställe jag var på. Vill bara inte skriva det här.Liffan skrev 2010-03-18 14:42:24 följande:Gud vilken härlig intervju! nu blir man ju lite nyfiken på vad det var för ställe. håller tummarna för att det går vägen - att ha bra och roliga arbetskamrater är inte att förakta och dessutom inte att ha bara 15 minuter till jobbet. *hoppas hoppas hoppas* Mia: hoppas att du har känt de krafiga tankeöverföringarna som har försiggått under tiden du har varit på insättning. *kraft och styrka och lyckosamhet* Hej och välkommen Dizzi. jag har själv inte varit på något första besök så jag överlämnar det till dem som är bättre informerade. Lycka till! Jag har inte haft bra arbetsveckor alls de senaste två veckorna. och nu har jag rätt mycket att göra och jag ska resa bort nästa vecka och har en massa att läsa och förbereda inför det. dessutom är jag borta hela dagen imorgon så sen är det bara måndag kvar. *jag måste komma igång nu!*Nä, vi fick verkligen bra kontakt, men sen tycker jag kanske jobbet i sig är sådär...men vi får se...Nä, 15 min är inte illa, är det fint väder hade jag kunnat gå (iallafall hem).Här får du lite pushning av mig *Go Liffan, Go Liffan, Go Liffan*
-
Ska iväg och försöka springa lite, får se hur det går med min mage. Jag måste bara fråga er andra som ätit pergo. Fick ni sjukt ont i magen dagarna innan äl? Jag brukar känna av min äl lite grann, men inte såhär...sista timmarna har jag börjat få sjukt ont. Kan knappt sitta ner så öm jag är. Hoppas det är ok att bli så?
-
Hej, hej!
Hinner inte läsa igenom allt nu, men återkommer under helgen. Ikväll är det dags för Kent, kul. Hoppas på en bra konsert!!Önskar er alla en mysig fre och helg!!Kram! -
Hinner inte läsa ikapp nu heller, eller orkar inte är väl rätta ordet Konserten var bra igår, dock är jag sjukt bakis idag, mindre roligt, men självförvållat
-
Hello girls!!
Så var helgen förbi och vardagen tillbaka, trist, men nu är det snart lite påskledigt för sambon så jag ser framemot detKent var bra, fast tyckte faktiskt dom var bättre sist. Lör blev väldigt lugn med tanke på hur jag mådde...hahhahha (varför slutar man inte dricka minst 3 drinkar innan man egentligen slutar).Sön blev det löpträning, slog nytt rekord så jag är helnöjd och inte ens träningsvärk idag, förutom i nackenJobbigt Macpau att du haft så ont i magen av pergo, men då är vi ju två. Mitt har dock släppt nu, hade nog äl igår eller idag så nog därför. Mår du bättre? Jag ska också ringa SU idag och boka tid för blodprov, jag kan ju säga till dom då att snabba på din remiss lite för tycker faktiskt det är din tur att få en tid nu!!Lycklig: Hoppas det går bra denna gången!!!Mia: Förstår att tiden går långsamt. Precis som Liffan skriver så i början var man så spänd av förväntan om det funkat, och jag kan tänka mig att det är samma för dig nu. Håller tummarna stenhårt att det funkat!!!!!!FrkSommar: Jobba inte för mycket nuLiffan: Vi skulle också ha städat i helgen, men blev inte så. Tycker verkligen inte om att städa jag heller. Men nu MÅSTE vi städa så det blir kanske att jag tar lite då och då i veckan så blir det inte lika tråkigt. -
Liffan: Du har ju varit på SU och tagit prog.prov. Jag ska dit nästa mån och ta det, men glömde fråga dom.
Kostar det nåt? Hur vet de att jag har kommit eftersom jag ska dit mellan 13-15 eller går man bara in och säger att man ska ta blodprov? -
Macpau: Men usch, vännen!! Har du SÅ ont, stackare. Jag hade så ont på tredje dagen jag tog pergo, då kunde jag varken sitta eller stå, men sen blev det bättre och nu är det borta. Så jag vet precis hur det känns. Men det låter inte alls bra. *styrkekramar till dig* Hade jag vetat var du bodde hade jag kunnat komma över med lite nybakad kladdkaka Det brukar hjälpa mot det mesta
Men du har inte gjort något vul nu undertiden du ätit pergo? Du får gärna berätta sen vad de sa på vul idag. Håller tummarna!!Och viken dum chef du har, blir så arg av sådana kommentarer. Skulle man må bättre av det??? Stå på dig, han har inte en aning om hur det känns.Liffan: Blev ingen städning igår, kanske idag Dock ska jag träna idag, men blir nog lite styrketräning. Sparar benen nån dag till. Duktig du är som tränade igår, visst känns det skönt efteråt? Lät hur gott som helst med våfflor. Jag har lagt ner det, jag kan verkligen inte göra våfflor och hur svårt är det. Men de blir aldrig bra. Jag vill ha dom sådär frasiga, men mina blir alltid helt degiga och äckliga. Vet inte om det beror på järnet, men jag har lagt ner det -
Just det, Liffan, tack för info om hur det funkar när man ska ta prog.prov. Då slipper jag irra runt som jag annars alltid gör när jag inte vet var jag ska ta vägen
-
Miss Star: Vad skönt att det beror på järnet och inte på mig. Blev lite orolig ett tag
Macpau: Åh, tack vad söt du ärJag försöker nog inte prata om hur jag egentligen mår för då tänker jag inte så mycket på det och inbillar mig själv att jag mår bra. Om man tänker på hur meningslösa dagarna är, och de bara går och går, inga pengar, inget jobb som kan distrahera för iallafall någon minut så man slipper tänka på barn, inte det sociala livet att träffa kollegor, ja, listan kan göras lång. Så egentligen mår jag skit! Tack för du frågarVad skönt att det bara var cystor du hade som försvinner snart. De kunde inte se om det blivit någotJag är också mellan äl och mens, känns som vi är många som är det nu -
Liffan: Jaså det är där du varit - har ju saknat dig! Välkommen hem igen! Nä, jag vill inte heller vara ledsen, men tyvärr blir det så. Därför jag inte orkar tänka på det, för man orkar inte vara ledsen mer tillslut. Min stackars sambo får ta många smällar, usch, får lite dåligt samvete ibland när allt går ut över honom
Idag ska jag iallafall äta lunch med en kompis och sen blir det nog en promenad på stan, det ska bli mysigt.Borde inte du har bim snart?