Ivf våren 2010 i Göteborg-1a barnet?
Respektlöst är vad det är. Nu har jag föreslagit en promenad utomhus för att minimera smittokontakt...
Respektlöst är vad det är. Nu har jag föreslagit en promenad utomhus för att minimera smittokontakt...
Detta är yngre människor som borde ha koll och som vi dessutom sagt till om detta tidigare... Aaaarrrggghhh
Nu har vi varit ute på en långpromenad och så sa att vi skulle iväg efteråt... Hrmmm
Meh, jag vill ju träffas nu ju! och sen såklart...
Miss Star: jaaaa! Det gör jag gärna! Samma tid? Ska jag ta med nåt?
Miss Star: nej jag undviker inte så mkt mer än läsk än så länge. Ska bli kul att ses! Kul om du kommer också Liffan!
Har haft några jobbiga kvällar o nätter i veckan och igår var det en riktig mardrömskväll då hon skrek sig alldeles blå. försökte allt möjligt men till slut (efter ca 3 tim) slocknade hon när hon låg på mage på mig med bena hängande ner på ena sidan och med huvudet hängande ner på andra (kändes så iaf - hon satt ju fast i mitt bröst)...
Har köpt minifom idag på BVC:s inrådan - och napp. Hoppas att det hjälper, det skär ju så i hela kroppen när hon är ledsen..
Var på BVC idag och nu har A passerat 4-kilosgränsen. Nu behövde vi tydligen inte komma dit nästa vecka eftersom hon går upp så bra. Häftigt att det händer så mkt, nu missar hon inte nåt med blicken.
Kram på er!
Jag har annars ett förslag...
Vad sägs om lite glöggmys hemma hos oss 4, 11, eller 18 dec typ kl 15? Och för att krydda ytterligare kanske våra karlar ska få följa med också? Vad tror ni?
4/12
Juristen
11/12
Juristen
18/12
Juristen
Kram!
jag får väl fylla i gubben också då...
4/12
Juristen med man
Tarda med man
Liffan utan man
Miss Star + sambo
11/12
juristen med man
Tarda med man
18/12
Juristen med man
Liffan med man
Miss Star + sambo
Tarda med man
Jag kanske oxå hänger på! Något som behövs kompletteras???
Japp - Vi kör på den 18:e! Kul att alla gubbsen kan hänga på!
Kram
Gött Macpau!
Tack för god mat och dessert idag Vitsippa och Miss Star!
Och tack för trevligt sällskap Liffan!
Såklart ni var trevliga oxå!
Och de små knoddarna...
Miss Star: härligt med promenad, men det är jäkligt halt. Det känns att man inte är stabil i bäcken och rygg än. Ska åka och byta napp imorgon hade jag tänkt, det blev nog en storlek för stort. Dock hade de bara latexnapp (brungul) i 0-6 mån och jag vill minnas att du hade silikon eller vad nu det genomskinliga är..
Idag var vi på BVC igen, var ju lite spännande att se vad som hänt på två veckor. 270 g och en halv cm
4275 g
Har inboxat adressen!
Nattinatti...
Hoppas att det kom fram, jag blev avstängd från fl ett par timmar eftersom de tyckte att jag skickade spam...
Gooood jul! har nu avslutat dagen och förbereder mig för sovmorgon med lillan när maken går med sina päron på julotta alldeles för tidigt imorgon bitti...
Kram på er!
Stora tjejen!
Själva har vi haft en lugn jul och har nu spenderat några dagar hos hotell svärmor.. Imorgon blir det hemfärd och uppladdning inför nyår.
Grattis på 2-månadersdagen lilla E!
Hoppas att vi ses snart!
Kram och gott slut på 2011!
Men fy tusan Liffan, håller alla tummar och tår för att allt är bra med dig!
Kramar
Våra tankar är hos dig Liffan, många kramar!
På väg t Gbg med skrutten o skruttens pappa - någon/några som är sugna på promenad?
Kram på er!