Inlägg från: Vattuman |Visa alla inlägg
  • Vattuman

Ivf våren 2010 i Göteborg-1a barnet?

Det blev verkligen inget överflöd av sömn i helgen, sov kanske 3 tim/natt. Igår var jag pga det lite jobbig att vara med, grät för minsta lilla sak som maken sa... idag har jag än så länge klarat mig utan tårar

Japp nu är det bara 9 arbetsdagar kvar - och 29 dagar kvar till bf. Känns overkligt. Men fantastiskt så klart.

Hoppas att ni mår bra!
    Kram

• Vattuman

Miss Star, jag kanske kan svänga förbi dig när jag är i närheten - om det passar? Går ju hemma och dräller efter nästa vecka...

• Vattuman

Hej!
    Jag kan nog när som nästa vecka.
    Nu är bebben fixerad, men magen har inte sjunkit nåt alls, så det dröjer nog ett litet tag till...
    Hoppas att ni har det bra!
    Kram

• Vattuman

Nu har jag jobbat klart på ett bra tag! Känns grymt skönt. :)
    Har precis varit och köpt en liten hjälmmössa och en liten filt. Känns overkligt...
    Hoppas att ni har en härlig helg!
    Kram

• Vattuman

Jag var förvånad själv att jag klarade av att vänta på mat så länge, magen brukar ju skrika efter mat redan på natten...

Kändes konstigt att kunna ligga kvar idag när maken åkte till jobbet, men förhoppningsvis blir det inte så långvarigt (men någon vecka till vore skönt...). Bara 15 dgr kvar, och 11(eller är det 12?) för dig Vitsippa! Spännande värre!

Konstaterade i helgen att maken har lyckats slarva bort (jag förnekar naturligtvis all inblandning) blodtypspappret, så det blir till att ringa bm om en stund och se om hon har en kopia..

Ser fram emot onsdag! Har inte heller koll på adressen, så du får gärna maila den Vitsippa.

Kram på er

• Vattuman

Jag åker säkert förbi någon dag, kanske till helgen. Kan ju höra av mig till dig när det blir aktuellt om du vill?

Har förresten bokat in en gravidmassage på måndag, måste ju fylla tiden med lite måbragrejer...

Igår blev det ett besök på Apoteket och inköp av amningskupor och rejäla bindor, samt lite rekning av vad maken ska få i uppdrag att inhandla när vi kommit hem.

Känns som att det kommer dröja ett tag det här...

Svar på tråden Ivf våren 2010 i Göteborg-1a barnet?