Ivf våren 2010 i Göteborg-1a barnet?
När man talar om trollen www.groupon.se/deals/goteborg?nlp=&CID=SE_CRM....
Kunde inte låta bli bli utan klickade på köp, bestämmer vi oss för något annat så löser det sig, vem gillar inte te liksom?
Jag stupar i säng nu och svarar på alla roliga inlägg imorgon.
God natt tjejer :D
Vill bara dementera, jag har inte blivit hårigare under graviditeten. Men kanske något mindre benägen att ansa de hår som finns. O sen undrar jag om inte armarna blivit kortare?
Dessutom har jag listat ut varför de andra inte var lika frigjorda som mig. De har såklart inte legat på schema i flera år och tycker kanske fortfarande att sex är kul och spännande. Här tror jag vi räkna antalet ggr sen juni på en hand, sorgligt men är båda nöjda så...
Hoppas inte jag skrämmer upp någon. Planerar att skicka oss på sexbootcamp om ett år typ.
ps. Ja jag har fördomar och utgår från att trimmade bikinilinjer och brazilians betyder aktivt sexliv
Vad härligt att det går bra för er MissDrutten. Rörelserna är fantastiska, innan var allt så overkligt. Nu när jag påminns dagligen om att det finns en människa där inne har jag börjat fatta vad som komma skall. Min man fick känna för första gången för några dagar sedan och han blev väldigt känslosam. Sen jag kände första buffen för en dryg månad sedan har han försökt och försökt, ibland i timmar, men utan resultat. Hans ansikte fullkomligen lyste upp när Uno äntligen behagade sparka pappa på kinden
Jag kände oxå växtvärk (igen) runt v22, men nu är det lugnt. Livmodern har väl tillväxtfaser antar jag.
Bra att du oxå köpte Liffan, jag hoppas verkligen vi får nytta av två presentkort. Det blir ju ungefär samma pengar men det vore så kul om många kom. Lycka till på sprutskolan idag, du har väl inte glömt Miss Stars isbitstrick?
Du är inte långt efter Miss Star, vem bryr sig om ungen är född på våren eller på hösten när man är 10? Men jag kan förstå att det känns långt innan den ens är tillverkad.
Kissie jag håller tummarna för mens pronto så du inte ska behöva vänta över årsskiftet.
Vad mysigt det ska bli idag tjejer, det finns fortfarande plats för ett par till så bara dyk upp. The more the merrier : D
Här hålls det oxå tummar ska ni veta. Stort lycka till idag Liffan
Hoppas du kryar på dig snabbt Macpau, förkylning ihop med dina andra krämpa är sådär.
Miss Star ta inte illa upp men jag tipsar om en omgång mellan lakanen, för mig brukar det sätta igång mens som ligger och lurar.
Jag håller tummarna så det vitnar för ett plus im Liffan, jag är på sambons sida och tror att det kan gå fint trots lite bruna flytningar.
Mycket spännande Miss Star, får du åka till SU och ta blod eller kan du gå i borås och skicka till gbg?
Hur har det gått för dig Juristen? Tänker på dig.
Gillar oxå vinter, särskilt när jag bara behöver se den inifrån
Ska jag gå ut vill jag ha lite mer minusgrader än vad gbg brukar erbjuda, slask är trist. Självklart ska jag med på AT, det är ju jag som har kupongen
Afternoon tea 5/12 kl.14:00:
Macpau
Miss Star
Liffan
Vitsippa
Juristen
Tarda
Oj läste precis längre bak, hur har det gått Vitsippa? Kram.
Miss Star: hellre köa med pensionärer än på motorvägen till Gbg
Hej hej Macpau, gjort några snöänglar med mage ännu?
Massa tummar o tankar till Liffan idag.
Wiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiie
+++++++++++++++++
GRATTIS Liffolainen