Ivf våren 2010 i Göteborg-1a barnet?
Japp, snacka om att bli populär bland tjejerna isf... Känner en viss press nu...
Alma har vi oxå pratat om men har nog bestämt oss för ett annat namn om det blir en tjej. Kille är betydligt svårare.
Japp, snacka om att bli populär bland tjejerna isf... Känner en viss press nu...
Alma har vi oxå pratat om men har nog bestämt oss för ett annat namn om det blir en tjej. Kille är betydligt svårare.
Halloj!
Har varit på första föräldrautbildningen och insåg snabbt att det inte fanns någon som jag kunde tänka mig att hänga med...
Allt bra med er övriga, Miss Star är ni hemma?
Liffan: de enda vettiga verkar ju vara här...
BVC-gruppen lär väl va samma folk, det är ju inte tokmånga här i obygden direkt.
tur att jag har er säger jag bara!
Välkommen tillbaka Miss Star! Verkar som att det gick undan! skönt att allt gick bra, lillan kommer nog snart bli stor, det är väl i princip alltid massa krångel med maten första tiden..
Kram!
Jag vill oxå träffas...dumma dumma jobb...
Men får se fram emot höst- och vinterträffar istället.
Känns som att det går väääldigt långsamt just nu när det enda man vill är att träffa den där individen i magen...
Tarda: Vad bra att det finns amningshjälp att ringa efter! Känns tryggt att veta att det finns back-up om det skulle vara något.
Liffan: vilken bra ide!, nej det kan inte ta mer än 5 min att gå till dig. isf kan jag komma mellan 12-13. Kommer inte ihåg din exakta adress dock, inboxar du den till mig eller sms:ar om du har kvar mitt nr?
Tjoho! Nu blev det genast roligare!
Liffan, det var ju absolut inte meningen att sätta dig i arbete pga mig! Jag kan så klart ta med mig matlåda
Hoppas att alla mår bra!
Kram
Miss Star: för min del får du skriva en hel bok! Bökigt med höften men bra att de upptäckte det så tidigt. Hoppas att det går bättre med amningen, men som sagts förut - det går bra utan det också (eller som Werner o Werner skulle sagt- det går lika bra med selleri )
Ska bli supertrevligt imorgon!
40 dgr kvar nu, väldigt mycket rörelse hela dagarna o ganska lugnt på nätterna, hoppas att det håller i sig... Dock har jag fått höra att jag nu snarkar - "jättehögt". Hmm...jag tror nog ändå inte att jag kommer upp i makens klass...
Vitsippa: hur känns det, känner du dig redo?
Kram på er!
Håller med föregående talare!
Kändes ofattbart att hålla en liten Alma o samtidigt ha en liten mindre version där inne.. Som nog dessutom buffade lite på sin äldre kompis..
God morgon!
Hoppas att allt är bra med er alla.
Känns skönt att ha er som har en massa bra svar när man har huvudet fullt av frågor, vare sig det gäller amning, förlossning eller bärsjalar...
Äntligen fredag säger jag, ska verkligen njuta av de sista sovmorgnarna (i livet känns det som). Var lite svettigt inatt när jag trodde att vattnet gått men jag insåg att det bara var en dröm...är ju inte riktigt klar hemma än...
Var hos bm igår igen och huvudet ligger fortfarande nedåt, men är ruckbart. Magen hade bara vuxit 1 cm sen sist, men ligger precis på normalkurvan.
Nu ville bm träffa mig själv nästnästa gång, känns lite märkligt mtp att maken ju inte har undgått något förut, och det är ju inte direkt så att vi har några hemligheter för varann... Vad är det som tas upp då tro?
Nähäpp, om man skulle ta och jobba lite nu...bara 10 arbetsdagar kvar nu...
Kram på er!