Ivf våren 2010 i Göteborg-1a barnet?
Glöm förresten inte att uppdatera andra tråden med de nya bebisarna!
Glöm förresten inte att uppdatera andra tråden med de nya bebisarna!
Här är allt bra förutom lite rygg o nackont. Mini har värsta träningspassen i magen o det känns som att magen är på tok för liten...
Hmm nu har inte Miss star hört av sig sen i torsdags... Kan det vara något på gång???
Låter gott! Blir det några över får du göra av dig!
Jag gjorde våfflor med grädde o sylt igår, det var inte heller fel...
Jahapp, då var klockan 04.45 och jag har legat vaken en lång stund.. Somnade iofs redan vid 22 vilket är tidigt för en nattuggla som jag. Men vakna vid 4...suck... maken ligger och snusar så sött bredvid så ni får bli min livboj i nattmörkret. Hoppas att ni sover gott iaf! Nej nu var jag visst inte ensam om att vara vaken längre, mini verkar vilja sträcka på benen också så det blir nog ingen sömn än på ett tag..
God morgon förresten
Macpau: Om jag skulle sussa på dagen hade nog mina kollegor undrat lite... Men det hade ju varit skönt förstås...zzzz
Liffan: nu är du ute och cyklar.. Är ju september som gäller för MissStar..
Kissie: hoppas att det snart blir bättre med stygnen, låter inte roligt det där.
Oh vad Spännande! Du får hålla oss uppdaterade!
Håller tummarna för att allt går/gått bra Miss Star!
Oj, är det klart! Kul! Stort grattis! Ser fram emot en Fullständig redogörelse snart!
Klart det skulle bli en tjej...
Ja 6 av 6 hittills.. Tror ni att det blir någon kille i gruppen? Jag har för egen del varit inne på tjej redan från början. Men kanske en liten vitsippekille?
Hmm... Så minst 7 av 8 med andra ord.. Det borde ju rent oddsmässigt vara en kille då, nu blev jag ju inte mindre nyfiken på vad det är för en krabat i magen... 52 dagar kvar...